1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet omgeving Alkmaar traag?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 6 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hier nog steeds het zelfde probleem,nu al 10 dagen.
    maar als ik gefrustreed raak helpt er niemand,zoiets toch?

    na 3 maanden ellende heb ik wel eens het recht om gefrustreerd te raken is het niet?!
    zeker als men mij vanaf de helpdesk telkens hier naar het MGV forum verwijst en men hier met dezelfde testen aan blijft komen als ik vanaf de helpdesk al 100x heb moeten uitvoeren.

    en als er al 4 monteurs geweest zijn in die afgelopen tijd,die geconstateerd hebben dat het niet aan mijn "setup" ligt en ook niet aan "de kast" in de straat.

    zou er nu eens iemand het fatsoen op kunnen brengen om mijn problemen op te lossen,ipv alleen op mijn frustraties te reageren?!
     
  2. Wat was dan de conclusie van de monteurs ?
    Want die testen je modem en zouden ook met een eigen computer misschien je snelheid hebben kunnen testen. Als een monteur niets kan vinden, maar wel ziet dat je snelheid ver achterblijft zal de call niet afgesloten worden. Wat is daar het resultaat van ?
    Wil je je postcode even in je profiel zetten, dat maakt het overzicht wat makkelijker, ik heb nu geen idee waar in multkabel gebied je zit. Zit je toevallig in Heerhugowaard want daar zie we meer meldingen van mensen die de snelheid niet halen....
     
  3. de calls worden ook niet af gesloten,maar de oplossingen blijven gewoon uit.
    de monteurs hebben allemaal geconstateerd dat het niet aan "mijn" setup of "hardware,kabels,etc etc" ligt en ook niet aan de kast in de straat.
    de helpdesk daarintegen wist mij wel te vertellen dat het cmts te vol zit,waar ik op aangesloten ben.
    men spreekt elkaar ook telkens tegen.

    ik heb een scientific atlanta modem.
    meerdere mensen die ik hier ken [in ons dorp] met dezelfde bundel hebben dit ook al 10 dagen lang. [het snelheids probleem]
    op 6 september is dit ook al gemeld op dit forum. [zie vorige post van mij]

    mijn modem is zowat al versleten van het 3 maanden lang telkens weer moeten resetten van de helpdesk.
     
  4. Bij mij valt internet de hele uit na 10 of soms 20 minuten en download programmes en films games gaat langzaam.

    URL=http://www.speedtest.net][​IMG][/URL]

    maximale Download snelheid 97.1 KByte/sec(=777 kbps)
    Upload 3.5 KByte/sec(=28 kbps)

    Conecttion 1187.0 Conn/min

    kan iemand alsjeblieft helpen:cry:
     
  5. Heb je de helpdesk al gebeld ?
    Dit klinkt alsof je modem niet goed werkt of een slecht signaal heeft. Dat kan de helpdesk voor je doormeten op afstand.
     
  6. Of je upload loopt vol door je downloadprogramma...

    Welk programma gebruik je, en wat zegt www.speedtest.net als je downloadprogramma uit staat?

    Probleem zou ook door een virus veroorzaakt kunnen worden, opnieuw doordat je upload volloopt.
     
  7. Al mijn download programma's staan uit en ik gebruik router voor 3 pc
     
  8. Verbeterd?

    Zijn er verbeteringen in de noordkop van Noordholland met de algemene snelheidsproblemen (dus niet de newsserver) ?

    Ik hoorde dat er wat aanpassingen gedaan zijn waardoor de instabiele verbinding in de noordkop nu beter zou moeten zijn.

    (Alkmaar/Heerhugowaard en hoger)
     
  9. Met Eweka (dus niet de eigen newsserver) zit ik nu rond de 1850 KB/s. De Speedtest.net server in Groningen geeft rond de 15368 kbps aan dus dat zit wel goed lijkt mij.
     
  10. Hier in Sint Pancras (net onder de rook van Alkmaar)

    [​IMG]

    Dus komt aardig in de buurt van mijn abo. Alleen de upload blijft nog wat achter. Maar dat doe ik toch niet zoveel :oyeah:
    De nieuwsgroepensnelheid ligt tussen de 1300 en 1700 kBps (op de MK/Ziggo servers). Lijkt mij ook niet slecht
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina