1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet omgeving Alkmaar traag?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 6 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook ik zit te laag vor een alles-in-1 plus abo
    Maar dat gaat wel goed komen.
    Mart

    [​IMG]
     
  2. De snelheid wisselt enorm. Soms max, dan weer 100 ipv 950. Heeft iemand last als ie download met Grab-It dat ie soms helemaal naar snelheid 0 gaat en dan na een halve minuut weer de draad een beetje oppakt?
     

  3. Ja nu je het zegt!

    Nog niet gebeld. Morgen echt even doen dan
     
  4. [​IMG]

    ik ben zelf wel tevree met z3i in west-friesland geen problemen
    Dat andere dat heeft kan diversen zaken zijn bv
    wat doet je snelheid zonder of met router er tussen enz

    s6

    Lambik
     
  5. [​IMG]
    hier is het niet veel beter
     
  6. Ook in Stompetoren traag

    Ik heb alles in 1 extra en haal ook nog geen 8000 kb/s down en 2000kb/s up.
    Met grabbit net als andere zit ik niet hoger dan 900Kb down met daarin dippen van 0. En met online gamen merk ik dit door gigantische LAG.


    [​IMG] Unknown [​IMG]

    Member
    Geregistreerd: 30 juni 2008
    Locatie: Alkmaar - Ziggo
    Ziggo Internet: RTV + Z3i - WebStar
    DTV: Geen
    Berichten: 57
    [​IMG]


    [​IMG]

    Ik wil u eventueel wel even terug bellen. Als u er dan even voor kan zorgen dat de computer rechtstreeks op het modem staat aangesloten en mij uw postcode + huisnummer stuurt, bel ik u z.s.m.

    En ja hoor, binnen 10min. werd ik gebeld.

    Alles is getest en gecontroleerd, en hij kon met zekerheid zeggen dat bij mij alles goed is en dat techinische mensen bij hun moeten gaan kijken wat er fout gaat. Dus het is niet zo dat ik een alles in 1 plus krijg, dit staat in je modem zoals mij verteld is.

    Nu bijna een week verder, maar geen verbetering en niets gehoord!

    Ik heb nog geprobeerd persoonlijk de UNKNOWN te benaderen met een prive bericht. Maar helaas wordt daar niet op gereageerd.
     
  7. Ik ben blij te horen (eigenlijk helemaal niet...) dat ik niet de enige ben die met grab-it zakt naar 0 af en toe. Het is dus een probleem bij Ziggo.
     
  8. Snelheid

    Hier in 1703 al problemen sinds de "overgang" naar Ziggo. Gemiddelde snelheden, over de laatste weken, 8538/2114. Helpdesk niet bereikbaar, op e-mails wordt geantwoord door iemand die alleen weet hoe te knippen en plakken en steeds het zelfde verhaaltje. Per e-mail (10 dagen terug) gevraagd of men wil nakijken of ik wel aangesloten ben voor Extra(16.000/3000) en niet voor Plus. Heden 12/9 nog geen antwoord.
     
  9. Deze conclusie is te voorbarig... traag kan kloppen, maar dip naar 0 komt niet bij de de newsserver vandaan. Dit was in andere discussies ook al duidelijk gemaakt overigens...
     
  10. Tis raar dat ik nu al 2 mensen spreek in HHW die een dip naar 0 hebben en 1 in Stompetoren...
    Of hebben wij alle 4 een zelfde probleem wat niet door de nieuwsserver komt.
    Hoe kan jij die dip naar 0 verklaren dan?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina