1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan weer bepaalde websites niet meer bezoeken.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door topmusic, 5 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. indeed..geeft ook hier een netwerk time-out..zieko..zieko toch :?:?
     
  2. 't Werkt weer. Op naar de volgende storing...
     
  3. Ja maar alles moet toch gwn werken....
    Ik snap dat er wel is wat fout gaat maar repareer het dan weer snel >_>
    Geef ons desnoods onze oude i.p terug.
     
  4. Die oude range is van Online en dat is een ander bedrijf. Alle kabel-Onliners zijn immers verkocht aan Ziggo. Dus ik vrees dat dat geen optie is...
     
  5. Het is nou na een dikke week ( tenminste hier ) niet opgelost.
    Misschien ben ik wat ongeduldig maar heeft iemand hier een idee hoe lang dit kan gaan duren ?
     
  6. Welke sites werken nog niet bij je en zijn er ook sites die nu wel weer werken en eerst niet ?
     
  7. Volgens mij nog wel een paar weken....
    Ziet er nl. niet naar uit dat ze ons serieus nemen:

    "kan even duren omdat het probleem niet bij Ziggo ligt...."
     
  8. Voor de meeste websites is het probleem al opgelost, maar inderdaad nog niet voor alle...

    Ziggo zelf is ook afhankelijk van andere providers om deze storing op te lossen, mede daardoor duurt het allemaal wat langer.
    Bij die andere providers is dit probleem dus ook al aangemeld.

    Als je websites hebt die je niet kan bereiken is het wel van belang deze door te geven via of het contactformulier, of de telefoon, want anders raken ze niet bekend alszijnde niet bereikbaar...
     
  9. Volgens mij gaat het nog steeds om dezelfde sites die verschillende personen de afgelopen weken in dit forum hebben genoemd. Voor mij zijn het in ieder geval de sites die in de melding op de storingspagina staan (uitgezonderd de laatste, want die bestaat niet) plus wegenforum.nl. Overigens zijn deze sites al onbereikbaar sinds 8 september en niet 16 september.

    Afgelopen weekend waren het er ineens tientallen meer, maar dat probleem is opgelost (was duidelijk iets anders).

    Door de zin
    zou je de indruk kunnen krijgen dat Ziggo de betrokken site(beheerder)s heeft benaderd, net als de vorige keer dat dit is gebeurd (was meen ik bij de overgang van Wanadoo naar Orange). Erg veel effect lijkt dat tot nu toe echter niet te hebben...
     
  10. Heb ik al 3 keer gedaan. Laatste antwoord was: "Uit onze administratie hebben we kunnen zien dat U hierover contact heeft gehad met een van onze medewerkers en dus gaan we er van uit dat het probleem is opgelost".
    Telefonisch is er niet door heen te komen ("het is op dit moment bijzonder druk") dus wat kan ik verder nog doen ? :giveup:

    De site https://login.vodafone.nl is nog steeds onbereikbaar.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina