1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan weer bepaalde websites niet meer bezoeken.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door topmusic, 5 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. :applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause:

    Yippie! Het werkt weer!

    Netwerk jongens van Ziggo bedankt!

    Tenminste:

    http://www.torrentleech.org
    http://www.pussytorrents.org

    Doen het weer voor mij, de rest nog niet.

    Bij nader inziens weet ik niet of ik dit te danken heb aan de Ziggo netwerk jongens of aan de Ecatel.net jongens want dara had ik ook een ticket geopend

    traceroute to www.torrentleech.org (89.248.163.196), 30 hops max, 40 byte packets
    1 192.168.1.1 (192.168.1.1) 1.011 ms 1.494 ms *
    2 * * *
    3 * * *
    4 * * *
    5 * * *
    6 * openpeering.ecatel.net (82.150.154.154) 16.442 ms 26.826 ms
    7 * * *
    8 * * *
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2008
  2. Helaas waar :sad:

    Het is in onderzoek, dus zal binnenkort verholpen zijn. (ik durf niet specifieker te zijn...)
     
  3. Ik kan nog steeds niet www.ijji.com bezoeken terwijl hier tog mijn favoriete games op staan. :(
    En ik heb ook een 94-reeks ip.
    Ik zou het fijn vinden als er snel een oplossing voor zou komen :)
    Alvast bedankt ik reken op jullie!
     
  4. De volgende storingsmelding staat inmiddels op de Ziggo site:

     
  5. "omdat de oorzaak voor deze problemen niet bij Ziggo ligt." :frons:

    Ik denk daar toch iets anders over :no:.
    Je kunt niet zomaar een nieuw netwerk cq. nieuwe IP adres reeks in gebruik nemen en denken dat het dan zomaar automatisch gaat werken. Je zult toch echt ZELF actie moeten ondernemen om ervoor te zorgen dat de rest van de wereld dat nieuwe stukje herkent, al was het maar met je peering partners..... of zit ik nu helemaal fout ???
     

  6. Deze werkt in ieder geval nog niet:

    "https://login.vodafone.nl/signon;jsessionid=NnWTLPvLXdWJ7ZpP21SFJrRcZc2NLm5yCL0pmXn4rTvbphGZ16zG!-465510691?provider=myvodafone&assertionconsumerurl=prive/my_vodafone&loginerrorurl=prive/my_vodafone
     
  7. Onvoorstelbaar. Dit kreeg ik als antwoord op mijn storings melding:

    "Uit onze administratie is gebleken dat u al telefonisch contact heeft gehad met de Klantenservice betreffende uw vraag of storing. Deze kwestie is toen behandeld door een van onze medewerkers en ik gaan er zodoende vanuit dat uw probleem is verholpen. "

    Ze hadden zelf niet eens in de gaten dat er een probleem was toen ze dit antwoord stuurden. Ik geeft het op :giveup::giveup::confused:
     
  8. Zo'n antwoord heb ik ook eens gehad, een paar maanden geleden. Dat was ook een aperte leugen: het is me nog nooit gelukt ze aan de telefoon te krijgen.
    Ik heb onlangs ook een melding gedaan over het '94-probleem'. Ben benieuwd wat daar voor reactie op komt...
     
  9. Nee, daarin heb je het zeker niet fout. Ziggo had deze nieuwe ip range moeten aanmelden bij hun peering partners, zodat deze de nieuwe ip range had kunnen toevoegen aan hun PE[core, eurorings] routers.
     

  10. Volgens mij ging het niet fout met peering partners maar alleen bij bepaalde websites die niet reageren. Normaal moeten die automatisch nieuwe ip-ranges oppakken toch ? Een provider gaat toch niet alle websites op de hele wereld stuk voor stuk informeren ? :?

    In het verleden zijn er wel vaker van dit soort dingen geweest met bepaalde websites die een toegangsfilter op de site hadden staan om hackers met ongeldige ip-adressen tegen te houden en dan een statische of hele oude tabel met uitgegeven ip-adressen daarin hadden staan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina