1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan weer bepaalde websites niet meer bezoeken.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door topmusic, 5 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Raymond,

    Ik ben het volledig met je eens, maar zie maar eens de juiste persoon daar te pakken te krijgen. Als het idd door de bogon filters komt ligt de verantwoording 100% bij ING en kun je als klant en ISP hoog en laag springen maar gebeurt er niets zolang ING niets doet.
     
  2. Hallo Raymond,

    Ook goed, ik heb dus een decoder, hetzij de ip-range waarvan ik afhankelijk ben, waarmee ik mijn film1 abbo niet kan bekijken.
    Ik weet alleen dat ik geen film1 kan kijken.
    Met een andere decoder kan het schijnbaar wel.
    Ik voel mij natuurlijk achtergesteld in mijn liefde voor films, waarom kan ik geen film kijken?? :grin:

    Waarom kon mijn vorige decoder dit wel? sinds wanneer heb ik eigenlijk een nieuwe decoder? Ik heb toch geen nieuwe decoder aangevraagd? Waarom kan ik er niet bij via de ip-range die ik schijnbaar eerst had?

    Ben blij en dankbaar voor iedereen hun moeite, maar ik kan nog steeds geen film kijken.
    Simpel gezegd, ik weet alleen dat ik een werkende film had die het nu niet doet.

    Wat ik zeker gemerkt heb is dat mijn film1 abbo geen compatibiliteits modus heeft en sterke eisen stelt aan mijn decoder.
    Meer weet ik niet als klant :grin:

    Ik volg dit forum topic met grote interesse verder.
    Groet,
    Eddy
     
  3. Alle klachten over de verbindingen, horen links of rechtsom door Ziggo opgelost te worden daar heb ik een contract mee. Kan Ziggo dat niet moet men dat gewoon op hun site, of teletekstpagina vermelden.
     
  4. Hi!
    Prima plan, het internet is niet zo heel groot. Paar miljoen sites. Waar ligt de grens? Website patatzaak degrotefrikandel niet bereikbaar?

    Leuk idee, werk en schaalt alleen niet.

    Specifiek voor het ING probleem hebben we vandaag wederom zowel ING als IBM aangeschreven. Maar tot nu toe, wederom zou ik bijna zeggen, geen reacties van de andere kant.

    Beide hebben hier een rol in. Jij vind van niet, geen probleem, dat mag.

    Staat er in dat contract iets over dat Ziggo je een verbinding levert naar ING? Dat kan hoor, maar dan heb je vermoedelijk een leased line van A naar B. Anders staat er iets als Ziggo levert je connectiviteit naar internet. En dat doen ze ook.

    Zo zwart wit is het natuurlijk niet, en ook jouw stelling is niet zo zwart wit, ook al ben je daar wel heel stellig in.

    Dan heb ik ook nog wel een stelling:

    Als website x bepaald dat de klanten niet meer welkom zijn, is dat de keuze van die website.

    Als ik mijn persoonlijke site dicht zet voor de IP ranges van Ziggo, dan moet ik dat toch lekker zelf weten zegmaar? Zo iets dergelijks is er ook met ING aan de hand.

    Maar nogmaals, vandaag is er wederom mail verstuurd naar ING, wie weet reageren ze dit keer.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Kijk, weer een heel verhaal waar ik geen boodschap aan heb, ook al is het goed bedoeld, geef de mensen die een klacht insturen over hun verbinding dan ook een gedegen en betrouwbare uitleg. En het gaat niet om het bereiken van sites maar dat de verbinding steeds weg valt. En dan even terug komend op je antwoord ga dat eens uitleggen bij oudere mensen, enz ,enz.
     
  6. Hi!

    Sorry, dat kan ik niet uit je post opmaken. Kennelijk een gemis aan mijn kant.

    Het zou de kwaliteit van deze thread teniet doen als we moeten stoppen met uitleggen van dit probleem omdat bepaalde users het niet meer kunnen volgen. Je kunt dan ook verder lezen.

    Dat is niet vervelend bedoeld, maar dit is een semi technische discussie.

    Als je een 'modem issue' hebt kun je denk ik beter in een andere thread posten, of, gewoon de helpdesk bellen. Die kunnen dan je modem signaal doormeten.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Raymond,

    Hebben jullie niet nog ergens een oude proxy server liggen van @home of Casema/Mutlikabel die je "even" aan kunt zwengelen met een ongeblokkeerd IP-adres als tijdelijke oplossing voor het ING probleem?
     
  8. Hi!

    Nee het probleem moet gewoon opgelost worden waar het zit...

    We hebben nu, overigens voor het eerst, een reactie van IBM ontvangen. De beheers partner van ING.

    'A ticket has been raised with the IBM Management supporting this service. We expect the fix to take place within the next 48 hours
    '
    Laten we het hopen.

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Zaterdagnacht worden er aanpassingen gedaan bij IBM, dus vanaf zondag moet alles werken :wink:
     
  10. Hi!

    Gepost vanaf een .ing.nl adres, dat geeft hoop.

    Kun je wellicht ook uitleggen wat er aangepast gaat worden, en ook waarom er niet eerder op gereageerd is? Fijn dat er iemand vanaf ING in de discussie zit nu.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina