1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

overstappen wel of niet...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door luitzen, 5 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb zelf de overgang deze maand gedaan en ik moet zeggen naar volle tevredenheid. we hebben nu voor ruim 20 euro per maand minder dezelfde downloadsnelheid en 1 mb meer uploadsnelheid. kortom zelf weten maar er gaan dus ook dingen gewoon goed :oyeah:
     
  2. Als het werkt: NIET doen!

    Veranderingen brengen problemen. Oftewel "Never change a winning team"
     
  3. Ik heb alles Z1, dus een internet snelheid van 2 Mbit/s
     
  4. heb alles omgezet naar alles in een werkt prima na de eerste dag
    nu al 2 weken geen centje pijn

    prima gedaan ziggo

    mag ook wel eens gezegt worden
     
  5. Ik ben gewoon 'bang' dat er problemen ontstaan.
    Nu doet alles het nog goed, dus ik heb liever geen problemen
     
  6. daar was ik ook bang voor,maar tot op heden heb ik nog steeds internet

    als je het niet probeerd kom je er ook niet achter
     
  7. Ik heb zelf Z3 en ik wacht ook nog even met overstappen. Nu werkt (bijna) alles nog en dat wil ik graag even zo laten. Het is nu een soort gok of na de overstap alles zo wordt als het moet zijn...

    Gert.
     
  8. De meningen zijn dus inderdaad verdeeld.
    Ik wacht ook nog effe, tenzij er harde garanties gegeven kunnen worden door Ziggo
     
  9. Ik ben ook overgestapt. Ik was ook "bang" voor problemen en heb daarom wel gewacht tot begin november. Toen toch overgestapt van alles los naar Alles-in-1. Binnen een week was technisch alles rond, binnen twee weken ook keurig de ontvanger gekregen.
    Echter had ik wel het "twee klantenkaart" probleem, heb 2x de klantenservice moeten bellen, maar nu is administratief ook alles rond !!
    Dat heeft wel twee maand geduurt al met al, maar Ziggo heeft nooit teveel geincasseerd. Ze geven zelfs aan ( in de bevestigingsbrief ) dat ze wachten met incasseren, totdat het administratief helemaal op orde is ( jouw account ).

    Ik ben helemaal tevreden. Alles werkt vanaf het begin..... maar als ik het zo hier allemaal lees, kan het ook anders lopen !

    Succes met je beslissing :)
     
  10. Als je overstapt blijf je dan nog wel je @home-emailadres houden?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina