1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

overstappen wel of niet...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door luitzen, 5 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben vanmorgen ff bij de plaatselijke witgoedboer geweest, die zoals er op ziggo.nl stond leverancier is van alles in 1 maar deze vertelde mij dat ze de pakketten nog (steeds) niet voorradig hebben.

    Ik wil overstappen maar met de Humax...

    Volgens een vertegenwoordigster van ziggo komt alles eind oktober allemaal goed.

    Ff wachten dussssssss...
     
  2. Ik heb over beide een opmerking.... Omdat je al telefonie hebt denk ik dat je het beste telefonisch je alles-in-een pakket kan bestellen. Als je dat bij de witgoed-boer koopt zul je volgens mij ook een nieuw modem krijgen, welke daarna uiteraard ook geinstalleerd moet worden. Telefonisch aanmelden heeft als voordeel dat je geen ander modem krijgt. Bovendien kan je dan doorgeven dat je graag de humax wil (dit kan op de website niet)

    pvd

    Overigens de omzetting ging zonder problemen. Ook de bijbehorende snelheden zijn hier inmiddels van toepassing. Maar ik heb extreem lang op de decoder moeten wachten en heb nooit een schriftelijke bevestiging gehad. Succes met je beslissing.

    pvd
     
  3. Oke dan ga ik dat doen, ik had alleen begrepen dat als je telefonisch besteld je niet kan kiezen qua decoder.

    Daarom wou ik het op deze manier doen, ik wil graag de humax hebben...
     
  4. Welke winkel is dat? En Waar? Want dan ga ik eens een belletje geven hoe hij ze bij ons moet bestellen.... Die pakketten zijn al sinds juni te bestellen voor dealers!
     
  5. Ik ben bij v/d Weerd geweest in Franeker, deze vertelde mij dat ze alleen de oude @home pakketten hebben liggen en dat er kortgeleden een vertegenwoordigster was geweest van Ziggo en die kon melden dat eind oktober zij de pakketten gingen afleveren bij v/d Weerd.
     
  6. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Ik begreep juist dat als je een decoder (pakket) via Ziggo bestelt je geen keuze hebt wat betreft het decoder type.

    Zie ook:
     
  7. JA dat bedoel ik, daarom ging ik naar de gecertiviceerde ziggo witgoedboer...

    Die had ook nog een verhaal, als je overstapt van de oude @home naar ziggo alles in 1 dat je dan een "tegoedbon"kon krijgen om die b.v. bij hun in te leveren voor welke decoder je ook maar zou willen hebben...


    Hier iets van bekend??
     
  8. Dit zijn acties die geweest zijn. Dit is niet meer mogelijk.

    Overigens: wij leveren die pakketten niet bij hem af... Hij moet ze bij ons bestellen! We leveren die pakketten al heel lang!
     
  9. Hij heeft de nieuwe pakketten nog helemaal niet gehad, en ze zouden eind deze maand bij hem bezorgt worden...
     
  10. Alles-in-1: Nu doen of nog effe wachten?

    Ik heb nu nog Internet, Telefonie en Televisie apart (alles Z1).
    Alles werkt naar behoren. Is het verstandig om nu over te stappen naar Alles-in-1 of kan ik nog beter even wachten?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina