1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Sophos.com niet bereikbaar via Ziggo?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Wimmel, 5 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Done.
     
  2. OK,

    Top dat het probleem nu duidelijk is en volgens mij is het gewoon afwachten????


    Als ik de Nameservers intyp ipv sophos als primary server krijg ik geen updates...:?
     
  3. ? Je sophos config kun je laten staan zoals ie was. Windows moet alleen (tijdelijk) naar de andere DNS-servers kijken. Dit geef je op in je ip-configuratie.
     
  4. Kan iemand nu al updates binnenhalen??:mrgreen:
     
  5. hoe krijg ik dat voor elkaar??

    :oops:

     
  6. Hoezo Ziggo?
    Op mijn ADSL verbinding kan ik www.sophos.com niet bereiken, op kabelinternet via Ziggo (@Home) werkt het wel.
    Lijkt me geen Ziggo probleem.
     
  7. Het werkt hier nog steeds niet, en ik ben niet de enige..dus?
     
  8. Sorry, Ziggo wel (of Mulikabel)
    Dan moet ik met mijn ADSL provider contact opnemen.
     
  9. Werkt hier ook niet dus het probleem bestaat nog wel maar waarschijnlijk gebruiken de voormalig multikabel klanten andere dns servers dan de voormalige @home klanten.
     
  10. Voor diegenen die niet weten hoe je een andere dns server instelt. Dit doe je bij de eigenschappen van je netwerkadapter:
    [​IMG]

    Ik heb gekozen voor een publieke dns server (4.2.2.1), afhankelijk van je provider kun je ook de dns server van multikabel gebruiken: 80.242.224.2
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina