1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Help, ik kom niet van mijn E19 af!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door naish, 5 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn vriendin is gebeld door Ziggo.

    Morgenmiddag moeten we verlost zijn van E19.
     
  2. Hierbij een update. Nog steeds E19, maar inmiddels ben ik benaderd door een Ziggo medewerker die mij via dit forum heeft gevonden.

    Ik hoop dat hij een definitieve oplossing kan brengen in dit verhaal.

    De oorzaak van het probleem ligt in het feit dat mijn abonnement niet goed in het systeem staat. De bestelling (van het allesin1 pakket is nog niet afgerond). Hierdoor is het niet mogelijk de smartcard te activeren.

    Afgelopen weekend heeft een migratie plaatsgevonden waardoor mijn abo niet ingevoerd kon worden. Dit zou pas afgelopen maandag kunnen, waarna ik uiterlijk na 48 uur digitale tv moet hebben.

    Morgen verstrijkt er dus een deadline. Ik vrees het ergste want ik hoor ook niks meer van de Ziggo medewerker!
     
  3. Ik ben van mijn E19 af!

    Dankzij de inspanningen van "Unknown" heb ik eindelijk weer digitale tv!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina