1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Help, ik kom niet van mijn E19 af!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door naish, 5 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik hoop dat iemand van het Ziggo webteam dit leest en mij echt kan helpen!

    In juli heb ik een Alles-in-1-Plus pakket aangeschaft.
    Ik had al TV en internet via de Multikabel.
    Alles snel binnen gekregen en 2 weken genoten van digitale
    tv op mijn nieuwe LCD tv.

    Helaas kreeg ik na 2 weken E19 preview periode verstreken.
    Ah, dat is mijn eigen schuld. Had ik binnen 2 weken moeten
    opsturen. Toch de kaart maar snel verstuurd en ook even
    een nr gebeld. Je kon het nl. ook telefonisch doorgeven.
    Binnen enkele minuten kreeg ik een dame aan de lijn. Ze
    noteerde mijn gegevens en verzekerde mij binnen 24 uur
    digitaal signaal te hebben.

    24 uur later..... E19. Nou, nog even wachten dan.
    48 uur later..... E19. Poeh, dat is niet goed gegaan misschien.
    72 uur later..... E19. Toch maar even bellen.

    Ah, meneer. Nou, ik zal het in een ander systeem invoeren.
    Binnen 48 uur, nee drie dagen, heeft u weer signaal.

    3 dagen later..... E19
    4 dagen later..... E19

    Ik dacht, laat ik het eens via de website proberen.
    Alle gegevens doorgegeven. Snelly auto-reply. Maar na een paar
    dagen nog niks gehoord.
    Laat ik het nog een keer aanmelden via de site.
    Alle gegevens doorgegeven. Snelly auto-reply. Maar na een week
    nog niks gehoord.

    Deze week sprak ik een collega. Hij wees me op het bestaan van
    een heus Ziggo kantoor in Alkmaar aan de Noorderkade.
    "Je kunt daar terecht met je probleem en zij lossen alles op. Mijn
    probleem hadden ze zo voor elkaar", zei hij enthousiast.

    Ik ben afgelopen woensdag langs geweest. Verhaal verteld. Ah, meneer, wat jammer.Ik noteer uw gegevens en voer alles in. Binnen 48 uur heeft u weer signaal.

    En nu moeten jullie raden wat ik op dit moment op mijn tv zie.......
    Ja, je raadt het goed! E19.

    Wat gaat er nou mis? Ik vermoed dat de medewerkers iedere keer alles wel invoeren,
    maar vrees dat er daarna iets mis gaat, en dat niemand dat in de gaten heeft.

    Ziggo webteam, help mij aub van mijn E19 syndroom!
     
  2. Er vanuit gaande dat alle gegevens als bv. netwernummer etc. nog goed in de decoder staan:
    Haal de kaart en de stekker er een paar minuten uit en zet de decoder daarna aan op een willekeurige zender. Als ie om de kaart vraagt, kaart erin en dan moet ie binnen een half uur wat anders laten zien dan E19...
    Succes!
     
  3. Hier was het zo opgelost, ff bellen met de huppeldesk en binnen 2 dagen beeld.

    Vroeger thomeoen het nog @home was, kon het zelfs direct.
     
  4. Joh, ik ben er al 3 weken mee bezig. Gelukkig hadden we nog een ongebruikte Smartcard liggen en gebruiken die dus nu, maar de 'originele' kaart is nog steeds niet actief (boven en beneden digitale TV). Vorige week maar de smartcardnummers gewisseld, zodat we niet meer hoeven te wisselen met de kaarten om te checken of de kaart alweer werkt en ik die kaart met 'E19 preview verlopen' weg kan doen. Krijgen we vandaag een wijzigingsbrief met inderdaad 2 maal Digitaal Totaal Pakket, maar staat er nu weer het 'oude' smartcardnummer in plaats het nieuwe nummer van de nieuwe kaart waar we nu het Digitaal Totaal Pakket op willen (welke nu dus niet bekend is ???).

    Maar goed, de oorzaak bij ons was in ieder geval dat een oude bestelling nog niet afgerond was. Die bestelling is gecanceld cq op afgerond gezet en ineens was alles weer te regelen, alleen echt goed gaat het nog niet ;)
     
  5. @Thomas999: bedankt voor de tip. Ik heb het uitgevoerd, maar direct weer E19. Maar ik begrijp dat ie een half uur aan moet staan?

    Ik wacht het af. Resultaten volgen....
     
  6. Helaas, nog steeds E19.
     
  7. Ik heb vannacht voor de zoveelste nacht de 'oude' kaart in de Humax PVR gelaten en warempel, ik heb op de 'oude' kaart nu gewoon Digitaal Totaal Pakket. E19 is hier weg.
     
  8. Hierbij een update.

    Gisteravond Ziggo weer gebeld. Kreeg zowaar na 5 minuten al iemand aan de lijn. Hele verhaal weer verteld. De medewerker van Ziggo zei mijn smartcardnr weer in te willen voeren. Ik meldde hem dat ik daar weinig vertrouwen in had omdat dit al tig x is gebeurd. Tijdens ons gesprek bleek echter dat het smartcardnr in het systeem bij Ziggo een 0 te weinig had aan het einde.

    Zou het daar aan liggen? We zullen het zien. Gisteravond is het juiste smartcardnr ingevoerd. Ik zou na 24 uur (dat is het nu bijna) of uiterlijk woensdagochtend weer signaal moeten hebben.

    Voorlopig nog steeds E19....
     
  9. Woensdagmiddag 17:29 uur. Nog steeds E19!

    Mijn vertrouwen in Ziggo is tot ver onder het nulpunt gedaald.
     
  10. Maak een een kleurenkopietje van je smartcard en stuur die eens met een begeleidend briefje op, want met het noteren van de goeie cijfer/lettercombinaties blijkt het nog al eens fout te gaan !
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina