1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen internet in Schagen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door schagen.net, 4 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Klopt. Rond 10.00 uur vanmorgen deed het internet, Ziggo mail en de newsserver het weer.
    MSN, het bereiken van mailserver van mijn eigen domein etc. deed het de hele morgen wel.

    2 Maal storing in 1 week. Ik mag toch hopen dat het incidenteel is.
    Ik krijg echt "Sonera onderbuikgevoelens". Meestal is het niet de techniek maar de organisatie welke er een puinhoop van maakt.

    Multiweb was top, Sonera bagger en na het terugkopen door Multikabel bleek binnen enkele weken alles normaal (= jaren draaien zonder storing) te kunnen werken.

    Ik hoop van harte voor Ziggo (en vooral voor haar klanten) dat alles spoedig tot rust komt en jullie eerst de boel goed op orde krijgen voordat gekeken gaat worden naar uitbreiding van diensten etc. etc.
     
  2. Zonder internet verbinding is het voor mij moeilijk zo'n berichtje te posten hoor :)
     
  3. Mail server / dns verbinding problemen

    :x Ik weet niet of ik dit hier kan/mag posten maar hier in Andijk werkt alles op zich prima alleen mijn eigen domeinnamen komen niet meer aan op me mailserver. Heb iemand een idee? Gisteravond werkte het nog, heb wel vanaf 23:50 tot vanmorgen uur of 4 geen internet gehad, kreeg geen ipadres, vanmorgen rond 8 uur wel een ipadres (zelfde) alleen werkt sindsdien me eigen domein voor mails niet meer. Krijg ook geen melding terug dat mals niet bestaan ofzo, lijkt net of er iets met de dns is? Er is wel een grote storing las ik op ziggo, maja wat? Graag een reactie, van uwe zijde. Gezien er al meer problemen komen en discussies al lang zijn los gebarsten is het misschien wel hoogtijd om de man die ons zo goed wilde leren kennen maar vaarwel te zeggen, niet alleen deze storing maar tig andere doet de druppel de emmer overlopen, terug naar me adsl of Ziggo nog voordeel van de twijel geven? :evil:
     

  4. Heeft u al contact gehad met de helpdesk?
     
  5. Mijn naam is Ziggo en wil u beter leren begrijpen YEAH RIGHT

    Zo vaak, heb zelfs alle gespreken bij gehouden met naam en beloftes, ja zo slim ben ik nu ook weer. Sterker nog ik heb filmpjes gemaakt van mij slechte beeld kwaliteit op tv en digitaal. Maar zou het niet veel duidelijker zijn als Ziggo een duidelijk beleid en persbericht naar buiten brengt? Weet iedereen wat men aan toe is en kunnen we overstappen of blijven, maar geloof dat ik al wel weet wat ik ga doen, bij tele2 hebben ze wel een heeeel aantrekkelijk aanbod momenteel. Ik ga eerst Ziggo bellen en vragen wat er aan de hand is met mij mailtjes die niet aankomen op me eigen mailserver. ... wordt zo vervolg :wink:
    Tis drama hoor, echt, heb wachtdienst (ict systeembeheerder van nog iets groter bv dan ziggo) maar kon snachts niet eens vpn opbouwen bij storing op bedrijfsnetwerk!!! Na lekker dan weer, 3 uur wachten op een iptje
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina