1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E16 Help-Help

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door Heidi!, 3 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo.

    Gisteravond weer E16.
    Nu zijn alle gegevens gecontroleerd, de kaart opnieuw geladen, afgemeld en opnieuw aangemeld.

    Nu maar hopen dat het goed blijft.
    Moet wel zeggen dat er nu mensen met bezig zijn die het echt op willen lossen, hiervoor mijn dank.

    ps. Wil alleen nog zeggen dat E16 bijna altijd verschijnt op de Dinsdag en de Donderdag. Misschien heeft Anoniem er iets aan.
     
  2. ik heb je kaart vorige week vanuit het technische systeem geheel opnieuw geactiveerd. Het feit dat er nog met regelmaat E16 ontstaan heeft of te maken met de kaart zelf, of met de ontvanger die de kaart de informatie voor de smartcard niet altijd juist 'doorstuurd'.
    Als je normaal geen blocking ziet op het video dan kunnen we verstoringen in het signaal uitsluiten die ook mogelijk zouden kunnen leiden tot E16.

    Schrijf de tijden nog eens preceis op als het fout gaat. Als we er niet uitkomen dan wil ik zorgen dat je een andere smartcard ontvangt.
     
  3. Hoi Hoi.

    Okee, we zullen het een week bijhouden en we zullen het volgende week
    laten weten.

    Alvast heel veel dank voor de moeite.
     
  4. help help

    Hallo Anoniem.

    Je hebt dit bericht ook prive gehad als het goed is.

    Wat dacht je, het gaat goed bij Heidi?
    Nou eigenlijk niet, ik heb de datums bijgehouden en de meldingen.
    16 - 18 -19 - 23 - 24 - 25 september hebben we
    bij het aanzetten de melding E16 gekregen.

    We zetten de tv doordeweeks altijd rond 17.30 uur aan.

    Soms na een half uur beeld en soms niet. Heb ook een keer de decoder spanningsloos gemaakt.

    Een paar keer op Ned. 1 gezet even laten staan en dan doorgezapt totdat we weer beeld kregen.

    Dus dit is wat we de afgelopen 2 weken gedan hebben.
    De andere dagen geen probleem.

    Alvast bedankt en we horen het wel.
    __________________
    Gr. Heidi.
     
  5. Ik heb hier geen verklaring voor, ik heb de collega's recent gevraagd of zij problemen hebben gezien op het conditional access systeem dat de rechten naar de kaarten verstuurd. Er waren geen systeem melding die dergelijke fouten tot gevolg zouden kunnen hebben. Ik kan niet uitsluiten dat het probleem te wijten is aan de smartcard of de ontvanger.

    Ik wil je desnoods een andere smartcard opsturen om te zien of daar iets mee aan de hand is. Ik wil je verder adviseren desnoods tijdelijk een andere digitale ontvanger te gebruiken, om te controleren of de ontvanger een rol speelt.
     
  6. E16

    Wij weten het helemaal niet meer,
    alleen is het wel verschrikkelijk vervelend dat je er niet van op aan kan.

    Ik wil dan nog wel een andere kaart proberen, en hoop dat het daar
    dan aan ligt, als het niet teveel moeite is.
    Werkt dit niet dan zal er iets anders moeten gaan gebeuren.

    Alvast bedankt en ik hoor van je.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina