1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E16 Help-Help

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door Heidi!, 3 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo Anoniem.

    Bij deze wilde ik even doorgeven dat bij het aanzetten
    van de TV vandaag om 17.30 uur het bericht verschijnt
    E16 Dit programma maakt geen deel uit van Uw abonnement.

    Hij stond op Ned. 3 ben doorgezapt en het was overal hetzelfde.
    Na een minuut of 10 kregen we beeld.

    Nu wilde ik vragen of je nog iets voor ons kan betekenen??

    Ik hoor het graag van je.
     
  2. De tijd die je moet wachten voordat de E16 verdwijnt hangt af van de duur dat je de box hebt uitgezet. Als je de ontvanger niet uitzet dan zou geen E16 mogen verschijnen.
     
  3. Ja dat kan, het zou niet mogen maar het is wel.

    Als je denkt dat je nog een oplossing weet hoor ik het graag.

    Ik heb geen zin meer om Ziggo te bellen, doe dit al 3 maanden.

    Nou alvast bedankt.
     
  4. Je box niet uitzetten is een optie. Als je de Samsung 9401 gebruikt, maakt dit voor het energieverbruik nauwelijks verschil. Deze box geeft in de standbystand een zwart beeld door in plaats van geen beeld.
     
  5. Die staat altijd aan.
     
  6. als je de box altijd aan hebt staan en voorzien van de laatste software (vorig jaar gereleased) dan mag er geen E16/19 voorkomen.
     
  7. En als dat dan wel het geval is???
    Software vorige week geupdate met een ziggo medewerkerster.

    Meestal gebeurd het na 2 a 3 dagen, dus het kan morgen weer gebeuren.
     
  8. bij de oude software kon dit inderdaad voorkomen. Met de nieuwe software release zou dit probleem niet meer mogen voorkomen.
    Ik heb tot dusver ook niet van andere 9401 gebruikers vernomen dat zich een dergelijk probleem ook / nog steeds voordoet. Ik hoor dan ook graag van andere gebruikers of zij vergelijkbare problemen hebben indien de digitale ontvanger wel aan blijft staan.

    - Hoevaak heeft zich het probleem voorgedaan na de software upgrade ?

    - Als het probleem zich voordoet (om 2 a 3 dagen) hoelang duurt het dan voordat de melding uit zichzelf verdwijnt.

    - Doet zich het probleem voor als je naar een specifieke zender kijkt of kan het op een willekeurige zender ontstaan ?
     
  9. Wij hebben geen 9401, maar een Samsung DCB-H360.
    Ik denk dat het nu door elkaar gegooit is door TJA.

    Om de 2 a 3 dagen er is geen verschil voor of na de update.

    Als ik naar Ziggo bel laat ik het gewoon staan, dus dan staat het er altijd wel zo'n 30 a 40 minuten erop.

    Soms ook weleens na een minuut of 10.

    Het ontstaat op elke zender.
     
  10. ik zal nog eens opzoek gaan naar de loggings van ons systeem om te zien of er mischien aanknopingspunten zijn naar mogelijke oorzaken

    Graag zou ik van andere H360 gebruikers in het voormalig @home gebied horen of zij vergelijkbare problemen hebben.

    Tenslotte hoor ik nog graag wanneer dit probleem zich begon te manifesteren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina