1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E16 Help-Help

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door Heidi!, 3 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo.

    Ik wilde vragen wie mij kan helpen met de storing E16.
    Dit komt op het beeld als we de TV aanzetten, soms iedere dag
    maar ook wel eens om de twee dagen. Ook al een paar keer gehad gewoon als de TV een half uur aanstaat.
    Dit is begonnen met E19 3a 4 maanden geleden.
    Na heeeeeeeeeeel veel telefoonkosten met Ziggo zij een juffrouw
    dat ze het gevonden had. Kaart eruit en ze moest even opnieuw
    programmeren, en dan was het verholpen.
    Nou dat klopt, geen E19 meer maar wel E16.
    Weer heel veel bellen, kaart nr. opgeven, ken dit inmiddels uit het hoofd,
    kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat hij het gevonden had, onze naam
    stond niet goed in het bestand. Dit had ook weer geen succes.
    Weer bellen naar ziggo, kreeg een juffrouw aan de lijn, die ook weer
    haar lijstje af moest werken, want ze zijn niet technisch,
    die zei dat de decoder stuk was. Ik gezegd dat we onze tweede decoder en ook een tweede kaart al hebben geprobeerd, toen werd het moeilijk en heb ik de verbinding verbroken. Ik ben nu zo pissig, dat is misschien wel te begrijpen als je om de twee dagen moet bellen en een half uur aan de lijn moet hangen en steeds hetzelfde te horen krijgt, en vraag hier nu hulp.
    Het gaat over de digitale TV en het HD pakket.
    De decoder is de Samsung HD ontvanger. TV, kabels en stekkerdozen zijn allemaal nieuw en al heel veel keren nagekeken.

    Wie kan en wil ons helpen zonder dat ik weer kaart eruit en erin stekker eruit en erin, tv aan tv uit kabels los en kabels vast moet doen.

    Ik heb begrepen dat er ook een Ziggo medewerker op het forum met ons meedenkt en helpt.

    Ik hoor het graag.

    Gr. Heidi.
     

  2. Beste Heidi,

    ik lees dat u last heeft van een E16 melding die eerst een E19 was. Deze melding komt over het algemeen voor als er administratief iets is verlopen. Bijvoorbeeld de preview periode.
    Ik zou graag uw probleem willen oplossen en ik raad u aan om me een priv├ębericht te sturen met daarin uw postcode, huisnummer en een bereikbaar telefoonnummer. Dan kan ik u opbellen terwijl ik uw gegevens in het systeem heb opgezocht. Mogelijk moet de smartcard opnieuw worden ingevoerd.
    Hopende u hiermee te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Geoffrey (Ziggo Webteam)
     
  3. Hoi Geoffrey.

    Alvast bedankt voor de reactie.
    Ik heb je een bericht gestuurd.

    Gr. Heidi
     
  4. stuur me je smartcard nummer even per PM.
    Laat je de DCB-H360 aan staan of zet je deze in standby, of schakel je de spanning af ?
    Hoelang duurt het voordat de melding verdwijnt ?
     
  5. Hoi Anoniem.

    De DCB-H360 staat altijd aan. Ook niet op stand-by.
    De melding E16 blijft er op staan.

    Ik heb je een PM gestuurd, met alle gegevens en ook het kaatnummer.

    Als het niet goed is ook ik het graag.

    Bedankt voor de reactie.

    Gr. Heidi.
     
  6. ik heb nog geen PM binnen
     
  7. Als het goed is nu wel.


    Gr. Heidi.
     
  8. Hoi Anoniem.

    Ik hoop dat het opgelost is.

    Ik laat altijd nog wat weten.
    Trouwens wat bedoel je met een abo??
     
  9. abo = abonnement
     
  10. Hoi Anoniem.

    Okee, bedankt.
    Ik laat altijd wat weten over een paar dagen.


    Alvast bedankt,
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina