1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Lukt mij maar niet om abonnee bij ziggo te worden

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door murphy, 3 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 1 pot nat :P Alleen daar kan men niet de schuld geven aan het zogenoemde 'nieuwe' bedrijf...

    Telfort gaat ook al naar 4Mbit abbo voor €19,95. (jaja, eerste 6 maanden voor €14,95)... dacht dat het 'tot 20Mbit' was... of zijn ze op de vingers getikt? Hehe, 'tot 20Mbit' is nu voor €24,95. Schijnbaar is men erachter dat maar 25% daadwerkelijk boven de 15Mbit komt hehe.
     
  2. Na 5 maanden( 4x aanmelden) nog geen abonnement bij Ziggo

    Dag, Ik blijf het volhouden maar het is toch wel erg dat ik me na 4x keer aangemeld te hebben bij Ziggo voor een internet abonnement na 5 weken nog steeds geen internet heb.

    Vorige week ontvingen we een brief met activatie codes. Afgelopen donderdag een doos met het moden en andere spulletjes. Direct (vakkundig) aangesloten en op mijn scherm kreeg ik de vraag van Ziggo om de activatiecodes in te vullen. Helaas!

    Daarna kreeg kreeg ik een melding dat de codes niet goed waren en dat ik moest bellen naar Ziggo. Na een heel lang Ziggo-verhaal, diverse doorschakelingen kreeg ik te horen dat in het Ziggo systeem stond dat alles geannuleerd was. Niet door mij geannuleerd! Wie dan wist Ziggo mij niet te vertellen.

    Ik kan op dit moment me niet voor de 5e keer aanmelden want het Ziggo systeem moet eerst de anulering door gevoerd hebben.

    Ik heb er geen woorden voor..... Echt balen!
     
  3. Aanmelden

    Drie maanden geleden mij voor het eerst aangemeld voor alles in 1 plus tot op heden zonder resultaat hoor gewoon niets meer en als ik bel (als je al iemand te spreken krijgt) kriig ik steeds weer te horen dat er geen order van mij in het systeem staat en of ik het weer eens opnieuw wil proberen.

    Na drie aanmeld pogingen div telefoontje mails en briefen waar niet op gereageerd wordt heb ik het op gegeven.

    Ps. de eerste keer dat ik mij aangemeld had kreeg ik van KPN wel een brief
    dat er een verzoek was voor nummerportatie terwijl Ziggo bleef volhouden dat er van mij geen order bekent was.

    Sterkte !:)
     
  4. Radar/Kassa laat ik allang links liggen als het om een objectief beeld gaat, want deze programma's brengen alles behalve een objectief beeld, zijn enkel sensatatie belust wat weer voortvloeit uit de drang om zo hoog mogelijke kijkcijfers te scoren, en dat laatste zijn ze wel goed in.
     
  5. Oh, ik las ergens op een andere forum dit berichtje
    >Aan iedereen die Ziggo zat is.
    Machtiging intrekken helpt. Ze sluiten je vanzelf af, geeft niks wat je hebt toch al geen intersl???. < misschien wat voor je?
     
  6. Nee dit is een handige tip.. :?
     
  7. Niet echt een optie en maakt ook niets uit. Er wordt al enkele maanden niets geïncasseerd maar ik wil voorkomen dat er t.z.t. toch een factuur over een x aantal maanden komt.
    De aansluiting wordt al niet meer gebruikt, nu dus graag afsluiten inclusief een bevestiging van de opzegging. Maar hoe doe je dat als Ziggo zegt dat de klant geen klant is ? :?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina