1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Lukt mij maar niet om abonnee bij ziggo te worden

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door murphy, 3 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. ja zo moeilijk is het niet hoor (zeg ik als IT-er).
    heb een maand geleden een alles in 1 pakket bij een verkooppunt gehaald heb deze ook meegekregen. nu ben ik dus al meer dan een maand bezig om alles rond te krijgen want heb het pakket wel maar heb nog steeds mijn oude @home producten.(internet en digitale TV). een aantal malen gebeld met Ziggo en die kunnen niks in het systeem vinden mbt mijn aanvraag.
    elke keer word ik doorverbonden en steeds zeggen ze nee dit ligt niet bij ons. bij ons is niks bekend......
    probeer het nog 1 keer en dan zakken ze maar in de .........

    (enige voordeel is dat ik nu gratis alle tv-zenders heb :wink::))
     
  2. Beste Murphy,

    Ik herken het verhaal van jou. Ik heb ook een alles-in-1-pakket aangevraagd. Kreeg keurig allerlei bevestigingen toegestuurd van Ziggo, o.a. over mijn telefoonaansluiting. Deze zou 1 oktober gaan werken.

    Helaas, helaas... ik stond niet in het systeem moest wachten tot 8 oktober enz. KPN had de opzegging van Ziggo inmiddels verwerkt, dus niets meer terug te draaien. Resultaat: ik zit al vanaf 1 oktober zonder telefoon, en mijn ADSL stopt binnenkort ook.

    Kreeg te horen van Ziggo, dat ik tussen wal en schip was terecht gekomen! Wanneer het opgelost wordt weet niemand.

    Heb zo'n spijt dat ik overgestapt ben op Ziggo....
     

  3. Als je mij je contactgegevens stuurt dan zal ik onder de aandacht brengen. Ook ik kan niet aangeven wanneer het wordt opgelost, ik kan alleen maar navraag doen of je aanvraag in behandeling is en eveneens navraag doen wanneer het opgelost wordt. Jouw probleem is vergelijkbaar met die van Debby1971.
     
  4. Laatste poging aanmelden bij Ziggo !!

    Oke ik weet het niet slim maar heb voor de derde keer een poging ondernomen om mij aan te melden voor het alles in één pakket van Ziggo.

    Nadat ik had aangegeven dat het al twee keer eerder misgegaan was werd mij verzekerd dat het dit keer echt ging lukken.Toen ik na een week nog geen schriftelijke bevestiging had gehad maar weer eens gebeld met de klanten service na ruim een half uur gewacht te hebben kreeg ik te horen dat er ook dit keer geen order van mij bekent was.
    De medewerker van de klanten service kon zich goed voorstellen dat ik het niet nog eens wou proberen.
    Op schriftelijke vragen waarom het mij maar niet lukt om mij aan te melden wordt niet gereageerd.

    Ziggo stop met adverteren als jullie toch niet instaat zij om nieuwe klanten aan te nemen.
     
  5. 'De Wereld Draait Door'

    Nog iemand anders ook naar de 'De Wereld Draait Door' gekeken? afgelopen Vrijdag 12 december '08 Nee kijk hier maar ff http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=572&autostart=1
    Die gast is ook zwaar aan het klagen over de ziggo klanten service, en zegt dat ze hem tot 29 december laten wachten
    Marc-Marie Huijbrechts probeerde alles-in-één te bestellen. Kreeg een mailtje dat er een monteur zou komen. Daarna niets meer gehoord. Bij contact met de helpdesk werd er doodleuk gezegd dat er geen monteur beschikbaar was en dus zijn hele bestelling maar ongedaan gemaakt is. Maar nog voor het einde van de uitzending kon bij hem wel meteen een oplossing gevonden worden, moest even een speciaal nummer bellen...
     

  6. Wat herkenbaar allemaal, vul i.p.v. jullie naam mijn naam in en het verhaal klopt van A tot Z. Sinds augustus wacht ik op een telefoon aansluiting en digitale tv. Ontelbare malen met de helpdesk gebeld waar arme bijna niks wetende part-time- studenten of herintreders zitten die de hele lading over zich heen krijgen.
    10-12 kreeg ik plots een reactie op een klacht die ik via de site in oktober had verstuurd........een noreply bericht, of ik wilde aangeven welk alles in 1 pakket ik dan wilde hebben.......
    Ziggo, als je echt klanten wil hebben doe dan de moeite om even contact op te nemen met je klanten. Het eeuwig blijven roepen "wij lossen het voor u op" zet geen zoden aan de dijk. Wel vrolijk verder blijven adverteren dat ze klanten willen hebben.
    Probleem is nu dat opzeggen ook niet zo 1 2 3 geregeld is. Ik wil graag terug naar KPN maar zie maar eens alles op te zeggen. Ik moet producten gaan opzeggen die ik nooit heb gehad....ben benieuwd hoe dat met de producten gaat die ik inmiddels wel heb maar volgens ziggo niet.......
     
  7. Als ik dit allemaal zo lees en hoor, dan is het toch erg raar dat er blijkbaar in Nederland geen enkele instantie is die ziggo eens flink op de vingers kan tikken???
    KPN kan er ook wat van maar dit gaat toch alle boekjes te buiten?
    Radar zal er wel zijn tanden in zetten denk ik dus vroeg of laat zullen ze het wel leren.
    Moedig vind ik het ook van de mensen op de helpdesk die aan dit drama niks kunnen doen, in deze tijd ben je blij een baan te vinden.
    Dit soort praktijken horen niet te kunnen.
    Mevrouw Ferment heeft de kans zich onsterfelijk te maken door deze bende op orde te krijgen.

    p.s.

    Gebruik het geld van de reclamespotjes maar beter voor betere service, want die riedeltjes van radio en tv gelooft toch geen mens meer:oyeah:
     
  8. Ziggo Zat?

    De concurent KPN speelt er leuk op in vandaag reclame ontvangen van hetnet.

    Ziggo Zat?

    ga naar hetnet.nl of bel 0900 1990 (lokaal tarief) Gewoon HetNet

    Ziggo wordt wakker.:sleep:
     
  9. Want bij KPN gaat het allemaal zo lekker soepel :rolleyes:
     
  10. geen aanmeldings- maar een opzeg probleem.

    Door omstandigheden probeer ik de Ziggo aansluiting voor iemand anders op te zeggen. Ik kom echter niet verder dan de helpdesk die blijft volhouden dat de klant geen diensten afneemt van Ziggo. Alles werkt echter wel. :?

    Iemand een idee hoe ik Ziggo er van kan overtuigen dat er wel degelijk diensten worden geleverd op het adres en om te voorkomen dat er over een aantal maanden alsnog een flinke rekening komt ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina