1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Lukt mij maar niet om abonnee bij ziggo te worden

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door murphy, 3 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het raakt niet zoek, maar denk eens na, je kan toch niet 1 aanmelding terugvinden in een klantenbestand van totaal 6 miljoen die alleen maar groeit en groeit, en tuurlijk gaat er een hoop mis daar ben ik ook wel van op de hoogte, maar er gaat ook een hele hoop goed, en het is jammer dat je daar niks over hoort.
    En dat sommige dingen kwijtraken is niet alleen de schuld van Ziggo.
     
  2. Iets dat je niet meer kunt vinden heet bij mij nog steeds dat het zoek is het meest kwaad cq teleurgesteld ben ik in het feit dat ze niet het fatsoen hebben op mijn klachten te reageren. Ziggo stop dan ook met adverteren voor deze diensten zolang je ze niet kunt aanbieden. (zag net weer een aanbieding voor het alles in 1 pakket).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2008
  3. telefoon

    ben vanaf julie al bezig om telefoon van ziggo tekrijgen,heb nu internet en digitale tv.wil het om zetten in 3 in een van 49,95 .maar nu in september hoop ik op(16-09-08)dat ze langs komen.we wachten maar weer af.:oops:
     
  4. ik wacht ook al 2 maanden op mijn pakket voor digitale tv.
    En ik zou dus nooit aant triple play gaan doen.
    gewoon voor 9 euro je kpn telefoon houden. En dan kun je kiezen of voor kabel of voor adsl. Adsl kun je meer kanten op want er zijn meer aanbieders.
    Nooit je telefoon van kpn afgeven, want dan ga je van de ene ellende over naar de andere.
     
  5. komt gedeeltelijk ook omdat ze voor iedere funktie nog 2 man hebben, dus 1 van @home, 1 van ziggo.
     
  6. Onzin geef nu eens echt waar het om gaat, een klanten registratiesysteem.
     

  7. Huh, daarvoor heb je gewoon databases lijkt mij, waar je een zoek functie op bv woonplaats ,straat en nummer kan loslaten, dan moet dat terug te vinden zijn, tenzij ze gewoon weg niet in die database zitten.
     
  8. Ach ja, tis toch allemaal zooo simpel. Mutatie records, update bestanden, typefouten, verkeerde velden, werkstations, centrale database, exclusions......
     
  9. ik heb hier telefoon en internet van @home en apart digitale tv van @home (kon vroeger nog niet gecombineerd) ik heb absoluut geen problemen.
    moet wel toegeven dat ik momenteel niet naar het totaalpakket durf over te stappen. Volgens mij zijn ze druk met de migratie van de 3 aparte bedrijven naar Ziggo bezig.
    Mijn advies is : houden wat je hebt en als de migratie klaar is, dan pas overstappen op totaalpakketten of andere wijzigingen doorgeven
     
  10. wat ik bedoel is het volgende:

    vroeger had ik internet van @home. Toen ook telefoon van @home genomen. En dus verviel KPN. Door de telefoon vertelde de @home medewerker dat ik een proefperiode had en als ik het niet wilde dan zou @home het weer aansluiten op het kpn netwerk op @home's kosten (zou eigenlijk al een belletje moeten rinkelen).
    Jammer genoeg werkte die telefoon dus niet en moest ik met mobiele telefoon (dure belletjes!) contact opnemen met de helpdesk die me altijd minimaal 20 minuten in de wachtrij liet staan. Telefoon van @home heeft nooit gewerkt (bijv. werd het heel rustig want mensen konden mij niet bellen) en heb ik het weer opgezegd. Met het gevolg dat ik weer kpn mijn telefoon met aansluitkosten moest laten aanleggen. Want ik belde @home dat de medewerker door de telefoon zei dat de kosten voor @home waren. "wie was die medewerker? Dat is niet waar, dat staat nergens" etc.
    Dus gewoon 1 extra kostenpost met 0,0 resultaat.

    En Ziggo is opvolger van @home, dus laat ik deze mooie aanbiedingen van Ziggo aan mij voorbijgaan en alleen kiezen voor het noodzakelijke gedeelte, het kabeltvgedeelte, wat voor Ziggo ook al een uitdaging genoeg is om goed te regelen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina