1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Lukt mij maar niet om abonnee bij ziggo te worden

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door murphy, 3 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vorige maand heb ik mij aangemeld voor het alles in 1 Pluspakket van Ziggo. Dit heb ik gedaan via de website van Ziggo eert de postcode check uitgevoerd hierop kreeg het antwoord dat het pakket voor mij beschikbaar was vervolgens mijn telefoon nummer ingevoerd met als resultaat dat ik werd teruggebeld door een medewerker van Ziggo.
    Nadat ik mijn gegevens had doorgegeven kreeg ik te horen dat ik van af 11 september van de diensten van Ziggo gebruik kon maken en dat mijn huidige telefoon nummer zou worden overgenomen door Ziggo dit gesprek is vast gelegd in een voicelog. Intussen van KPN een schriftelijke bevestiging gekregen van het beeindigen van het abonnement echter nog geen bevestiging van Ziggo heb intussen zelf kontakt opgenomen met de klanten service van Ziggo waar ze mij wisten te vertellen dat er geen order van mij bij hun bekent was plus dat het op dit moment ook niet mogelijk was om een order voor mij aan te maken vanwege het omzetten van @home naar Ziggo.Dit kon pas weer op het eind van deze maand.

    zo als het er nu uitziet heb ik dus binnenkort geen internet en telefoon meer en ben ik mijn telefoon nummer kwijt dit alles door een fout van Ziggo. Heb dit gemeld bij de klachten dienst van Ziggo echter tot op heden geen reactie.
    Zou graag gebruik willen maken van de diensten van Ziggo echter Ziggo wil mij blijkbaar niet als klant.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2008
  2. bevestiging van KPN? Bedoel je daarmee dat je zelf KPN hebt opgezegd? zo ja zou ik dat maar snel annuleren, anders ben je zeker je nummer kwijt.
    Ziggo neemt contact op met KPN om je nummer over te nemen, en tegelijk dat abonnement te beeindigen.
     
  3. Heb je niet meteen aan de telefoon gevraagd of ze dan meteen een abonnement voor je willen invoeren?
    En ik zou inderdaad de opzegging bij KPN maar ongedaan maken, anders kan het nog een heel lang proces gaan worden, of je krijgt een nieuw nummer van Ziggo.
     
  4. Wel gevraagd of ze meteen een nieuwe aanvraag voor me wilden doen maar kreeg te horen dat ze tot eind van deze maand geen nieuwe aanvragen konden aan nemen.
    Ga inderdaad mijn abonnement bij KPN proberen te herstellen denk dat ik maar afzie van de overstap naar Ziggo.
    Wat wel vreemd is als ik nu de postcode check doe op de site van Ziggo ik nog steeds de melding krijg dat het alles in 1 pakket voor mij beschikbaar is. Er zit volgens mij iets goed fout bij Ziggo aanmeldingen welke verdwijnen het niet reageren op klachten, dus misschien is het maar goed dat het mij niet lukt om lid van de Ziggo club te worden.
     
  5. Het kan inderdaad zijn dat je nu niet kunt aanmelden, als je uit oud @home gebied komt. Die gaan nu ook over naar het nieuwe computersysteem.

    Ziggo raakt niks kwijt, maar uit een klantenbestand van 6 miljoen en een aantal flinke klachten sinds de fusie is het niet zo makkelijk om precies 1 aanvraag of 1 klacht eruit te halen voor iemand.

    Ik weet niet of je oud uit @home gebied komt, maar ik weet zeker dat als je nu belt en je komt uit oud Casema of oud Multikabel dat ze je er meteen kunnen inzetten.:)
     
  6. Ik kom uit het @home gebied dus opnieuw aanmelden gaat niet lukken alleen wel gek dat de postcode check blijft aangeven dat het wel beschikbaar is.
    heb er geen vertrouwen meer in dat het goed gaat komen aardige mensen bij de klanten service maar ook zij weten niet hoe nu verder.
     
  7. De diensten zijn ook wel beschikbaar, het echter helaas systeem-technisch gezien onmogelijk om ervoor te zorgen dat jouw abonnementen op jouw adres gaan werken.
     
  8. Nogmaals de postcode check geeft aan dat de diensten voor mij beschikbaar zijn (dus op mijn adres)
    Wat heb ik aan diensten die wel beschikbaar zijn maar niet op mijn adres
     
  9. Je kan ook wel diensten aanvragen op jou adres, er ligt dus een kabel voor het leveren en een wijkkast e.d. dat betekent het eigenlijk
    Omdat de fusie van Multikabel @home en Casema nu rond begint te komen, dus iedereen krijgt hetzelfde computersysteem zodat als je als @home gebruiker per ongeluk bij Multikabel helpdesk terrecht komt zij je ook kunne helpen en dinge voor je kunne nakijken..daar gaat het eigenlijk om
    Omdat @home nu aan de beurt is voor het nieuwe computersysteem kunnen ze je nog niet invoeren.
     
  10. Heb mijn opzegging van het KPN abonnement intussen geannuleerd (hoop dat dit wel goed gaat)
    Mijn vertouwen in Ziggo is diep onder het nulpunt gedaald aanmeldingen die zoek raken je niet opnieuw kunnen aanmelden plus het niet reageren op klachten ze zullen het best druk hebben met het omzetten van het een en ander. Voor mij is dit weer het bewijs dat groter zeker voor de klant niet beter is. Ziggo is een groot log bedrijf dat zijn zaken totaal niet op orde heeft.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina