1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wat is dit voor waanzin??

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Forumschorem, 2 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik ga binnenkort verhuizen en nu probeer ik mijn adreswijziging door te geven, maar ik word constant tegengewerkt door die rare opties van de Ziggo site en klantenservice.

    Zo ben ik een oude Wanadoo/Casema/Orange klant. Ik heb mijn gegevens ingevuld, en op de 2e pagina moet je een internetabonnement kiezen. Maar ik zou niet weten welke!

    Bij 'Mijn Gegevens' staat Orange Cable Broadband Premium. Er wordt ook nergens uitleg gegeven over wat wat is geworden. Z1? Z2?? Z3??? Bovendien staat het bedrag wat ik betaal per maand er ook niet tussen. Ik begrijp hier geen hol van. Welk abonnement moet ik kiezen om mijn verhuizing goed te laten verlopen?

    En Ziggo heeft kennelijk ook iets tegen FireFox, aangezien de helpballonnetjes niet werken in versie 3.

    Nou, toen dacht ik; 'laat ik eens bellen met de klantenservice'. Ik bellen, postcode intoetsen etc. Kom je bij dat keuzemenu, kies je de optie 'verhuizingen en/of andere wijzigingen' (optie 2), blijkt dit alleen maar voor het activeren of deactiveren van je telefonie-abonnement te zijn.

    En waar is de optie dat ik direct met de helpdesk wordt doorverbonden????? Juist, die staat er niet tussen! Wat is dit voor shit Ziggo?? Dit noem ik niet echt klantvriendelijk.

    Als iemand mij kan helpen...graag! Want ik begin aardig geirriteerd te raken door dit onnozele gepruts.
     
  2. Er is wel degelijk een optie "wijzigen klantgegevens" wanneer je de helpdesk belt. Je wordt dan netjes doorverbonden naar iemand van de klantenservice. Ook Webcare kan je helpen.

    Succes!
     
  3. Dan ben ik zeker gek, want ik heb alleen de optie 'wijzigen van uw adresgegevens of andere wijzigingen' gehoord. En als je die optie kiest kom je terecht bij dat telefonie gebeuren, waar ik niks aan heb...

    Ik zal het morgen nog eens proberen.

    Maar ik vind het wel vrij onoverzichtelijk dat je als 'oude' klant zo weinig info krijgt wat betreft wijzigingen. Ik bedoel, mijn Orange cable... wat moet ik kiezen in dat keuzemenu van internet op pagina 2 van verhuizingen? Orange cable staat er niet tussen... alleen Ziggo-abonnementen.
     
  4. De administratie (voor vragen over abbonementen) is doordeweeks bereikbaar tot 20u, de helpdesk tot 22u. Buiten deze tijden hebben ze een self-service menu voor vragen over afspraken en telefonie-instellingen. Misschien dat je daarom de optie niet hoorde?


    Wat betreft je vraag: Orange Cable Premium staat (bijna) gelijk aan Ziggo Z3 internet.
     
  5. Daar heeft iedere Ziggo klant een brief over gekregen, waar precies in staat wat je abonnemnent inhoudt. Dus Ziggo de schuld geven van je eigen nalatigheid....?
     
  6. hmm die brief is hier (ook) niet aangekomen. In het foldermateriaal dat ik heb ontvangen van Ziggo bestond internet van Orange niet eens. Heb daarnaast alleen een brief gehad dat Oranje is verandert in Online....thats it.

    :eek:
     
  7. Niet iedere Ziggo klant. Ik heb alleen een kaartje in de bus gehad dat Casema Ziggo zou worden, en verder niets.

    Maar dan nog, waarom staat dit niet gewoon op Ziggo-site? Er staat wel wat voor abonnement je hebt, maar niet wat het inhoudt in Ziggo-termen. Ik moest via dit forum vernemen dat mijn abonnement gelijk staat aan een Z3 abonnement (toch goed gegokt).

    Ik mag hopen dat ik volgende week een bevestiging krijg, want daar schijnt het ook nog al aan te schorten als ik al die verhalen hier zo lees. Nou ja, we hopen maar het beste.

    Begrijp me niet verkeerd: tot nu toe ben ik best tevreden over Ziggo, maar al die onduidelijkheid (op zowel de site als de klantenservice die schijnbaar niet meer te bereiken is om 21.00 uur 's avonds, ook al wordt hier anders beweerd) geeft me niet echt een goed gevoel over de verloop. De tijd zal het leren.
     
  8. brief ?

    Wat voor brief ? Geen brief gekregen, maar mijn Ziggo Alles in 1 is dan ook een @Home voordeelbundel. Misschien krijg ik dan die brief als ik ooit een echt Ziggo Alles in 1 pakket heb met bijbehorende snelheden ?
     
  9. Je kan ook gewoon de helpdesk belle en zegge ik ga verhuize daar en daar naartoe,
    Je hebt broadband dus dat betekent dat je een zakelijk abonnement hebt.
    Daarom gaat waarschijnlijk zo moeizaam,
    Ik zou gewoon ff een belletje doen, of het contactformulier invullen op de website.
    Je stuurt dat een mail, een medewerker van Ziggo neemt deze in behandeling en je krijgt een antwoord.
     
  10. OK, sorry als niet IEDEREEN die brief heeft ontvangen. ( bv. @Home schijnt nog niet helemaal geintegreerd te zijn.)
    Maar als oud Casema abonnee, ontving ik ergens in mei een brief dat ik over ging van Casema naar Ziggo met een heel verhaal, zoals: "U had Casema Maxi internet en dat wordt Ziggo Z3 internet." enz.

    Wat Orange betreft is het nogal ingewilkkeld: Orange eigenaar France Telecom verkocht het internet ADSL-deel aan Online, maar het internet kabeldeel (dit werd voor Orange verzorgd door Casema) stond langer te koop en is pas later verkocht aan Ziggo. Dat wordt pas, naar wat is las, komende maand ingepast in de Ziggo administratie.
    Het is IMHO allemaal zo ingewikkeld dat helpdeskmedewerkers hier geen chocola van kunnen maken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina