1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Omzetting pakket en niet leveren decoder

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door lonewolf, 2 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben jaren klant geweest bij Casema en ik moet zeggen dat ik hier best erg tevreden was over de service.
    Zeker nu Casema sinds kort is opgegaan in Ziggo.
    Ziggo had een mooi aanbod van een totaal paket het plus paket,dus deze maar aangevraagd,bij dit pakket ontvang je een gratis digitale decoder voor digitale televisie..
    Het pakket heb ik aangevraagd omstreekt begin augustus.
    Ik zou de decoder binnen 2 week in huis hebben,maar wat er ook binnenkwam geen digitale decoder.
    Hierop heb ik meerdere malen telefonisch contact gezocht met de klantenservice van Ziggo.
    Meedere malen is mij toegezegd dat de decoder elk moment bij mij bezorgd zou worden,niet dus.
    Vandaag 54 minuten aan de lijn gehangen bij de klantenservicevoor ik uberhaupt iemand aan de lijn kreeg.
    Op mijn vraag waneer nu eens de decoder zou binnenkomen werd mij verteld dat deze vandaag zeker bij mij bezorgd zou worden.
    Voor de zekerheid kreeg ik ook het track nummer van het pakket wat vandaag bezorgd zou worden.
    Verder kreeg ik 2 telefoonnummers door een 0900 45ct per minuuten een 058 ook een betaalnummer met onbekend tarief ,hier kon ik naar toe bellen als ik wou weten waar mijn pakket was.
    Na het gesprek naat trackentrace om te kijken waar het pakketje zich bevond.
    U raad het al,het pakket blijkt onbekend bij trackentrace
    Ruim 300 minuten bellen naar de klanteservice en nog steeds geen digitale tv,eigenlijk ben ik wel een beetje klaar met Ziggo.
    Denk er hard over om de boel maar op te zeggen.
    Wie heeft een zelfde ervaring
     
  2. Wat vreemd, 54 minuten? Ik heb Ziggo klantenservice deze maand een paar keer gebeld en had beide keren binnen 1 minuut iemand aan de lijn.
    Het is wel uit eerdere postings gebleken dat er een achterstand is met de verzending van decoders, maar je zal 'm vast wel krijgen. Ik had 'm hier vrij snel.
     
  3. zeker een ander menu gekozen dan ik :roll: Voor de afdeling (klachten RTV) die ik nodig had drie gebeld en drie keer meer dan 20 minuten in de wacht. gewoon belabberd hoe het er aan toe gaat bij Ziggo. Ook geen melding hoeveel wachtenden er nog zijn of informatie op de website over wachttijden (zoals vroeger bij Casema)....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina