1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

hij wil niet meer opnemen

Discussie in 'Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)' gestart door Jovita-angele, 2 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een probleem: mijn recorder wil helemaal niet meer opnemen. Als ik instel dat iets in moet stellen doet ie het niet, maar ook als ik handmatig wil opnemen doet ie het niet.
    Ik heb de fabrieksinstellingen al een keer opnieuw laten instellen, maar niks helpt.

    Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
     
  2. Hoi!

    Het klinkt misschien vreemd, maar probeer de stekker er eens uit te trekken. ( helemaal van stroom af dus). Daarna gewoon weer aanzetten. Heeft mij ook eens geholpen!
     
  3. Helaas, helaas, ook de stekker eruit en erin heeft niet geholpen.

    Iemand anders enig idee hoe ik mijn probleem kan verhelpen???
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2008
  4. Gister heeft ie toch opgenomen wat ie moest opnemen, dus het euvel lijkt verholpen. Ik snap niet hoe het kan want nadat de stroom eraf was geweest wilde handmatig opnemen nog niet lukken, maar goed... Hij doet het weer!
     
  5. Toch te vroeg gejuigd; hij heeft alleen die avond opgenomen en daarna de rest van de week weer dienst geweigerd. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen, ik zit nu echt met de handen in het haar en baal als een stekker...
     
  6. heb je bij ziggo al vermeld dat je een pvr recoder hebt????
     

  7. neem maar eens contact op met copaco
     
  8. Is dat nu al nodig dan? Dan zou iedereen last moeten hebben met opnemen.
     
  9. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Of een PVR recorder bij Ziggo als zodanig geregistreerd staat of niet maakt (momenteel) niets uit voor de werking.
     
  10. Wat is copaco en hoe neem ik daar contact mee op?

    Ik heb al een vraag gesteld via internet bij de klantenservice van @home/ziggo en wacht nog op antwoord.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina