1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dit verschilt per gebruiker.
    In de mail die je van Ziggo ontvangt staat of je je oude mijn @Home gegevens kunt blijven gebruiken of dat je een nieuw account aan moet maken voor mijn Ziggo.
     
  2. Ik ben inmiddels gemigreerd van @home naar Ziggo.
    Administratief klopt het wel.

    Maar heb nog wel de oude snelheid.
    Heb met een Ziggo medewerker over de chat over dit probleem gehad.
    Had eerst Telefonie en Internet Z2.
    Dus met een download van 4000 kb.

    Heb dit pakket om laten zetten naar Alles in 1 Plus.
    Dus zou ik recht hebben op 8000 kb in plaats van 4000 kb.
    Maar de snelheidsverhoging is helaas nog niet gebeurt.

    Wie is inmiddels gemigreerd maar heeft nog niet de verhoogde snelheden?
     
  3. en hoe krijg je @ziggo.nl mail adres off dat niet mogelijk nog ?
     
  4. Hi!

    Dat is pas mogelijk nadat alle @home klanten zijn overgezet, nog een week of 2-3.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. balen ;p
    ik wil af van spam mail die ik krijg namelijk krijg er te veel >_>
    maar tegelijk kan ik spam filter niet te hoog zetten want dan krijg ik bepaalde mail niet binnen die ik wel wil ;>
     
  6. Hi!

    En ook dat gaat als het goed is veranderen, het filter van oude @home zal binnenkort uitgefaseerd worden.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. compleet nieuwe spam filter dan mag ik hopen die wel spam tegenhoud ? ;>
     
  8. Hi!

    Dat zullen we zien, vermoedelijk wel en zo niet mag je me even een private message sturen ;)

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Heb je al een modem-reset gedaan (sterkker van het modem eruit. Even wachten en dan weer erin).
    Dit was bij mij de oplossing.
    Daarna was het wel sneller.

    Groetjes,

    Marc
     
  10. Ik wordt nu niet meer doorverwezen naar de @home site als ik op 'Mijn Ziggo' mijn postcode en huisnummer invul, maar ik kan nog steeds niet inloggen. Ook is de snelheid hier nog niet verhoogd en heb ik nog geen mail ontvangen met daarin mijn nieuwe klantnummer. Gaat er nu weer iets mis of is er nog niemand overgezet met de postcode 7671(AM)?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina