1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Roermond (6043) vandaag omgezet

    Mijn account is vandaag omgezet van @home naar Ziggo
    Ik woon in Roermond (Postcode 6043).

    Ik kan inloggen op Mijn Ziggo. Alles lijkt te werken, alleen Facturen nog niet. Hier is alles 0,00.

    Na een reset van het kabelmodem is ook mijn snelheid van 12 naar 16 MB gegaan.
     
  2. Dit staat boven het inlogscherm:
    Let op!

    Je gebruikersnaam is het deel van je e-mailadres voor de '@'. Bijvoorbeeld: gebruikersnaam@ziggo.nl.

    Naam alleen zou dus voldoende moeten zijn.

    Hele emailadres werkt trouwens ook niet.
     
  3. Hier in Heerlen ook omgezet. Nu de snelheid nog van 12 --> 16 MB.
    Misschien morgen?
     

  4. Terwijl ik zeker weet dat inlognaam en wachtwoord goed zijn (kan er gewoon m'n mail mee ophalen) dacht ik kies maar oor de optie "wachtwoord vergeten".

    Klantnummer ingevuld, postcode, huisnummer. --->versturen.

    "Het ingevulde klantnummer hoort niet bij de postcode en huisnummer"

    Tja,...............................................:evil::evil::evil:
     
  5. Hier in Roermond werkte de niuwe snelheid ook niet direct.
    Ik heb even de stroom van het kabelmodem gehaalt en weer erop.
    Daarna was de nieuwe snelheid er wel.

    Marc
     
  6. Heb ik ook gedaan...................helaas
     
  7. heb eindelijk snelheids probleem opgelost tijdens overgang maand whatever.
    van 19 mbit naar 14 mbit gegaan das nieuw record en zit in gratis maand.
    echt balen blij als ze klaar mee zijn met die overgang.

    ik zit in postcode gebied 7511KB enschede.
    iemand idee van in welke groep en wanneer mijn gebied overgaat ?
     
  8. Als je, zoals jij, Z3i hebt, zal je snelheid niet veranderen door de migratie. Technisch gezien verandert er alleen wat voor alles-in-1 klanten (nieuw modemprofiel). Voor alle andere klanten is de migratie puur administratief.
     
  9. mjah dan wil toch nog weten van welke groep ik in zit bv.
    en wanneer overgang is van mijn gebied ;>.
     
  10. Net even de modem gereset. Zit ook op de nieuwe snelheid.

    [​IMG]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina