1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. blijkbaar niet, ... hij zei dat ik er nix van zou merken. hoef zelfs de modem niet es te resetten...

    denk dat ze op afstands in de nacht ofzo nieuwe software inladen en rebooten....
     
  2. Op mijn email aangaande de migratie kreeg ik als antwoord dat het voor mijn postcode (7711) rond 24 september plaats zal vinden.
    Alleen staat er in die mail wel weer iets tegenstrijdigs namelijk dat mijn email adres per 1 oktober over is naar Ziggo :roll: :roll: :roll:.
    /HB
     
  3. Postcode gebied 9801 -> 23 September
     
  4. Gaat dat niet gewoon over het email-adres wat onder die mail staat, waarmee je dus @home kunt bereiken ?? Tenminste dat lees ik eruit en ik weet dat de @home emailadressen van klanten niet zullen verdwijnen maar gewoon blijven bestaan.
     
  5. Al weer vertraging????

    Dit suggereert dat alles op 1 september overgezet had moeten zijn.

    In de reactie op mijn mailtje stond dit:

    "Graag willen wij u erop wijzen dat het e-mailadres waar u uw bericht aan verzonden heeft, vanaf 1 oktober 2008 niet meer bij ZIGGO in gebruik zal zijn."

    Een maand vertraging????:shock:
    pvd
     
  6. Veel langer, het had oorspronkelijk deze zomer al klaar moeten zijn, maar omdat de migratie bij Casema en Multikabel "niet liep zoals zou moeten" is @home uitgesteld tot september.
     
  7. verhuizing

    13 juni zou ik gebruik kunnen maken van het Alles in 1 pakket met bijbehorende snelheden, duurt iets langer ..........

    Is het nu zo dat de na verhuizing de verhoogde snelheden direct in gaan of is dat weer een geheel ander verhaal ?
    Of ik nu wel of geen gebruik kan maken van Mijn Ziggo vind ik niet echt boeiend.
     
  8. Nu ik het weer lees inderdaad gaat het over het support mailadres wat dan overgaat, volgende keer beter lezen :oops:.
     
  9. Als ik nu inlog op "Mijn Ziggo" lees ik dat ik vandaag administratief ben omgezet van @home naar Ziggo.
    Prima, maar als ik wil inloggen wordt mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet geaccepteerd.
    En bij @home inloggen kan ook niet meer.
    Ziggo heeft het weer goed voor mekaar!:evil:
     
  10. Wel je hele e-mail adres als gebruikersnaam gebruikt? Was pas geleden toch veranders van alleen gebruikersnaam naar het volledige mail adres.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina