1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Natuurlijk ook wel erg veel gevraagd van Ziggo om een emailadres aan te maken. Ze blijven liever zoeken in de ongetwijfeld grote stroom emails die er binnen komt over diverse klachten. Dat er zelfs voor klanten die al weken niets kunnen gebruiken geen emailadres en wat medewerkers worden gereserveerd zegt veel. Op het standaard adres krijg je behalve een automatisch berichtje vaak geen enkele reactie.
    Een groot deel van de helpdeskmedewerkers komt niet verder dan "ik kan er niets aan veranderen" en "ik zal het doorgeven".
    Ik stop maar met duimen draaien, de kans lijkt me nihil dat Ziggo de toezeggingen aan mij dit keer wel nakomt. Ik mag zo te zien eigenlijk nog blij zijn dat er bij mij wel het een en ander werkt.

    Wel actief nieuwe klanten werven en bestaande klanten maanden lang aan het lijntje houden met toezeggingen, beloftes en mededelingen over snelheidsverhogingen. Docsys 3 uitrol en snelheidsverhogingen staan natuurlijk wel leuk in persberichten die vaak klakkeloos door veel media worden gepubliceerd.
    De beslissing van de Ziggo top dat Ziggo en de Alles in 1 pakketten beslist voor het WK voetbal van start moesten gaan is duidelijk genomen zonder enig inzicht in de problemen die dat op zou gaan leveren.(als dat inzicht er wel is geweest is het nog bedenkelijker, dan zijn de te verwachten problemen om marketing redenen domweg genegeerd) De grote hoeveelheid aanmeldingen waren goed voor de halfjaar cijfers. Het is vanaf dag 1 al een puinhoop geweest bij Ziggo en het einde is nog niet in zicht.
    Ik kan me overigens niet voorstellen dat Ziggo echt verwacht dat klanten die al weken de diensten niet kunnen gebruiken gewoon de rekening betalen.
    Wat een bedrijf :no::censored::evil: (afgezien van hard werkende en welwillende medewerkers die er ongetwijfeld zijn maar vaak ook niets kunnen)

    De kans is groot dat er weer opmerkingen komen in de trend van "dan zeg je toch op". Ik wil niet opzeggen, ik wil gewoon het pakket wat ik in Mei heb besteld. Voor veel klanten is opzeggen geen optie, de kans is groot dat je dan weer allerlei andere problemen tegenkomt, zoals het behoud van telefoonnummers, lange levertijden of eenvoudig het ontbreken van een goed alternatief. Ook het opzeggen van Ziggo gaat niet altijd even soepel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2008
  2. Vandaag in Limburgs Dagblad:

    Duizend klanten Ziggo dagen niet bereikbaar door onze verslaggeefster

    STORING Geen telefoon en internet Landgraaf

    LANDGRAAF – Zo’n duizend huishoudens in Landgraaf hebben sinds dinsdagochtend negen uur geen telefoon- en internetverbinding.
    Een storing die in elk geval nog tot vandaag voortduurt volgens leverancier Ziggo.
    Woordvoerder Gerardus Vos van Ziggo vertelt dat de exacte oorzaak van de storing niet bekend is. „Er is iets misgegaan bij het overschrijven van de @home-gegevens van onze klanten op een nieuw systeem. We moeten dit nu per huishouden één voor één herstellen en daarom gaat het langer duren voordat het probleem is opgelost.”
    Behalve in Landgraaf hebben ook klanten in Geleen en andere delen van het land last van de storing gehad. Klanten hadden graag eerder van de langdurige storing geweten omdat ze nu problemen hebben met bijvoorbeeld betalingen via internet. Ook het bellen met de gsm loopt flink in de kosten. Volgens de algemene voorwaarden van Ziggo krijgen klanten die enkele dagen last hebben gehad van een storing schadevergoeding.
    [​IMG] [​IMG]
     
  3. niet te geloven

    Zoals te verwachten.
    NIET de goede snelheden.
    Geen newsserver.
    Inloggen op Ziggo site werkt maar half.
    Wel iets veranderd, ik kan nu zien dat ik Alles in 1 zou hebbben op de Ziggo site.

    De eerste medewerker had alle begrip, het klopte absoluut niet maar helaas kon hij zelf niets ondernemen.

    De tweede medewerkster van de "technische helpdesk" kwam met verhalen over modem resetten, router, veilige modus enz. Natuurlijk, heb slechts zo`n 20 jaar ervaring en al mijn computers zitten vol met virussen en spyware. Vandaar dat de snelheid constant 4000/1000 is. ook werd 1 december genoemd als ingangsdatum van de nieuwe snelheden. Nadat ik had uitgelegd dat ik het niet over de snelheidsverhogingen per 1 december had moest ze even overleggen en kon ze niets anders doen dan het doorgeven etc.etc.
    De toezegging dat mocht ik vandaag nog steeds de goede snelheid niet hebben dit direct aangepast kon worden blijkt natuurlijk ook niet te kloppen.

    De volgende medewerker beweerde dat snelheden van de Alles in 1 pakketten pas per 1 november ingaan !!!!! Volgens hem worden de snelheden niet eerder geleverd in het @Home gebied.
    Oftewel, iedereen die hier zegt de goede snelheden te hebben is een leugenaar en de screenshots van de speedtests zijn fake.(gemeen van juliie hoor om de boel zo te belazeren :oyeah:)

    De man bleef stug volhouden dat het onmogelijk is om de goede snelheden van de Alles in 1 pakketten nu "al" te leveren. Al mijn argumenten deden niet ter zake, de toezeggingen en beloftes konden volgens hem niet gemaakt zijn en uiteindelijk werd de verbinding verbroken. Nee, ik heb niet gescholden of geschreeuwd, wel heel duidelijk mijn mening gegeven.

    Het komt er dus weer op neer dat ik voor onbekende tijd maar weer moet afwachten, buiten dat maakt een Ziggo medewerker mij, en indirect vele anderen uit voor leugenaar.

    Wat een onwaarschijnlijke bende is het bij Ziggo. Nogmaals, er zijn ongetwijfeld ook gemotiveerde, welwillende en hardwerkende medewerkers.
    Helaas blijkt nog steeds een groot deel van de helpdeskmedewerkers niet of nauwelijks ergens van op de hoogte te zijn en niets meer kunnen dan een berichtje doorgeven. Het is onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen die daadwerkelijk iets kan doen.

    Als het zo moet blokkeer ik nu dus de automatische incasso, die deze maand ongetwijfeld ook niet zal kloppen.

    Het zal me ook werkelijk een rotzorg zijn of er weer leden zijn die me een zeikerd vinden, dan lees je mijn berichten toch gewoon niet. Na vijf maanden ellende ben ik doodziek van het gezeik met Ziggo.

    :evil::evil::evil::evil::evil::censored::censored::censored::censored::evil::evil::evil::evil::evil:
     
  4. Messed-Up, ik heb ook alles in 1 plus, kom ook uit Groningen en heb dus wel de goede snelheid !
    [​IMG]
     
  5. Dat is dus onmogelijk.
    Je liegt en de screenshot is fake :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
     
  6. Hier Limburg, voormalig @home, al weken de goede snelheid (met 's-avonds soms wel wat terugval)

    [​IMG]
     
  7. ONMOGELIJK volgens de Ziggo medewerker.
    die snelheden gaan pas per 1 november in.:oyeah::oyeah::oyeah:
     
  8. Misschien nog een Ziggo medewerker die commentaar wil geven op bovenstaande berichten ?
    Bij voorkeur de medewerker die beweerde dat mijn verhaal onzin was en de verbinding verbrak.
     
  9. Ik heb speedtest.net eens naar verschillende servers geprobeerd. Rare is dat ik de ene keer wel de 8Mb/s haal, naar de voorkeursserver bijvoorbeeld. De andere keer haal ik maar 1Mb/s... het lijkt er een beetje op dat de routering in het netwerk niet helemaal lekker loopt. Het surfen op internet voelt ook niet echt aan als 8Mb/s, terwijl de nieuwsgroepen wel weer 8Mb/s gaan ...

    erg wazig allemaal.
     
  10. Zojuist een emailtje gekregen van de klantenservice,
    citaat:
    Geachte heer/mevrouw xxxxx,

    Via de website heeft u een vraag gesteld over "Alles-in-1-plus".

    Volgens onze gegevens moet u de hogere internetsnelheid kunnen ontvangen.

    Wij raadden uw aan uw modem te herstarten, pas dan kunt u gebruik maken van uw internet snelheid.
    Einde citaat:
    Dus niet, de helpdesk gebeld, het bekende antwoord, u moet wachten tot december 2008. bla bla bla.


    Harry
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina