1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gefeliciteerd.

    Maar wie en wat gaat er morgen migreren?

    Harry ( die nog steeds de beloofde snelheden nog steeds niet heeft en die moet tot 1 december wachten )
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2008
  2. net gechat via ziggohelp en kreeg daar van medewerker (Peter)te horen dat mijn verhoging van 12 naar 16 pas per 1 december ingaat.
     
  3. Mijn @Home/Ziggo Alles in 1, dat is beloofd door Ziggo :lol:
     
  4. Ik wacht af, en zal gaan duimen dat je gelijk hebt.

    Harry
     
  5. Dank je, mijn duimen maken overuren :mrgreen:
     
  6. Ik weet niet 100% zeker hoe dit voor @home geregeld is, maar in principe is het zo dat iedereen met een alles-1-in-extra in december overgezet zou moeten worden op 20mbits.
     
  7. nou messed up, fingers crossed :)
    hou ons op de hoogte of er toch wat goed gaat bij onze vrienden van Ziggo :wink:

    mijn hoop is al in rook opgegaan:giveup:

    mvgr paul
     
  8. De snelheden die je nu zou moeten hebben krijg je ook pas per 1 december ?
    Ik ga ook maar met mijn tenen draaien......
     
  9. Dit staat vandaag in de Noorderlijke pers geschreven.

    rtv noord
    GRONINGEN - Het blijft klachten regenen over telecombedrijf Ziggo. Vooral in het noorden van het land zijn er veel mensen die al weken niet kunnen telefoneren, tv kunnen kijken of internet kunnen gebruiken.

    De situatie is des te schrijnender, omdat deze klanten wel gewoon hun Ziggo-rekening moeten betalen. Ziggo zegt te kampen met technische problemen.


    Dagblad Van Het Noorden
    Einde Ziggo-ellende nog niet in zicht

    Woordvoerder Gradus Vos kan niet zeggen wanneer de problemen voor de Ziggo-klanten in het Noorden opgelost zijn. Een oproep vandaag van dvhn.nl leverde een stroom aan reacties van klanten die al weken zonder telefoon zitten. In Nieuw-Buinen gaat het alleen al om 110 huishoudens. Ze hebben sinds de invoering van een nieuw klantsysteem geen telefoon.
    Vos zegt dat het bedrijf met man en macht werkt aan een oplossing. Ziggo wil ook na aandringen van dvhn geen rechtsreeks emailadres van deskundige medewerkers geven. Iedereen wordt doorverwezen naar het standaardadres op internet. Het aantal reacties op de oproep over klachten over Ziggo was overweldigend. Daardoor kan dvhn niet iedereen persoonlijk antwoorden.
    Donderdag meer over het Ziggo-leed in alle edities van Dagblad van het Noorden.
     
  10. zou voor mij als ex@homeklant met alles-in-1-extra dus een verhoging zijn van 8 mb ineens geloof jij het??
    Dit vraagt volgens mij dan om problemen:wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina