1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Helaas nog steeds:
    Resultaten van http://www.speedtest.nl
    (Overgenomen op Tue Oct 21 2008 om 17:40:39 UTC+0200)

    Download : 525.0 KByte/sec
    Upload : 105.7 KByte/sec


    En dat bij het "Alles-in-1 plus" pakket bij Ziggo
    Er wordt door Ziggo dus met twee maten gemeten.

    Harry
     
  2. Wel als hij beloofd zij nek uit te steken bij een gerezen probleem.... Of mogen we van Raymond net als de helpdesk verwachten dat hij alleen het probleem doorspeelt aan een afdeling waarna voor hem de kous af is?
     
  3. Ja, meer niet in dit geval.
     
  4. Laat ik ten overvloede hier vermelden dat ik de Ziggo-medewerkers hier erorm waardeer. Ze geven ons nuttige informatie.

    Raymond deed mij vermoeden dat hij achter mijn probleem aan zou gaan en hij vroeg zelfs naar nadere details omtrent aangemaakt e-mailadressen.

    Wanneer ik vervolgens twee weken niets meer verneem dan voelt dit nogal wrang. Te meer omdat ook de klantenservice van Ziggo niet anders doet dan beloven dat ze het zullen melden aan de juiste afdeling, waarna er ook niets gebeurd.

    Nogmaals ik waardeer heel erg de inzet van Ziggo-medewerkers hier, maar tot nu toe is er in mijn geval (in ieder geval naar mijn gevoel) valse hoop gewekt.
     
  5. Jouw account is verkeerd gemigreerd. Daar kan Raymond zelf niets mee (ik ook niet), dus vanzelfsprekend heeft Raymond ervoor gezorgd dat jouw probleem rechtstreeks 'op de lijst' gezet is en z.s.m. opgelost zal worden.

    Iedereen heeft, net als in ieder bedrijf, zijn eigen tak van sport (bedankt saywhat ;)). Helaas is de migratie problematiek echter een hele andere tak van de sport waar Raymond ook weinig kaas van heeft gegeten. Vandaar dat het ook niet mogelijk is om voor jou m.b.v. een special treatment je probleem direct op te lossen. Het enige wat er in gevallen als deze gedaan kan worden, is zorgen dat het op de goede afdeling terecht komt waarna die afdeling vervolgens met een oplossing dient te komen.

    Helaas ben jij niet de enige waarbij je account verkeerd gemigreerd is en spelen een aantal andere zaken nog een rol wat er voor zorgt dat dit enige tijd kan duren voordat het hersteld is.

    Het heeft dus niets met vergeten of wanprestaties te maken ;)

     
  6. Nee, maar een keer wat communicatie zou fijn zijn.
    Ik heb maandag gebeld en zou binnen 48 uur terug gebeld worden...
    Je raad het nooit.. NIET dus.
    Ik heb zojuist een klacht ingediend bij de coax. Hopen dat zij het wel eens kunnen oplossen.
     
  7. Snelheidsverhoging 2x ?

    Hoi

    Dus als ik het goed begrijp moet ik nu dus 2x een snelheidsverhoging krijgen?

    Ik begreep dat na 1 december de snelheisaanpassing van 12 naar 16 mb zou gaan gebeuren.
    En dan eind 2008 of begin 2009 nog een keer naar: 20 mb?
    Of heb ik dat mis?

    Queen1
     
  8. per 1 december gaat alles-in-1-extra naar 20Mbit, de 16Mbit zou je al eerder horen te hebben (na de migratie van @home)
     
  9. Misschien is dat dan dé oplossing, opzeggen en opnieuw aanmelden. Blijkbaar gaat een nieuwe aanmelding een stuk sneller.
    Morgen is de grote dag........ zal de migratie eindelijk goed gaan ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina