1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geldt ook voor mij. Dat doorgeven aan desbetreffende afdeling is ook hetgeen waar het tot nu toe bij blijft. Ik krijg het idee dat niemand serieus met mijn probleem bezig is, te meer ik in vier weken tijd niet eens een terugkoppeling heb gehad. Gek genoeg verbind men ook niet door met de juiste afdeling waardoor je daar direct wordt geholpen. Ik krijg het gevoel op een stapel te liggen waar ik maar niet vanaf kom.
     
  2. Tip voor iedereen ga naar de radar site en zet alles op papier wat je als klachten hebt.
    Zie hier op de site ook een link naar deze site toe.
    Ik heb reeds een formulier ingevuld.

    Mvgr Paul
     
  3. Nou ziggofan...

    Hier precies hetzelfde probleem.. ook al 4 weken bezig en vandaag maar weer een half uur aan de telefoon gehangen...
    Opnieuw is alles doorgestuurd en als het goed is wordt ik binnen 48 uur teruggebeld (ik zal maar meteen zeggen dat ik hier een hard hoofd in heb aangezien ik op al mijn eerdere pogingen nog nooit iets terug heb gehoord van Ziggo, niet van de telefoontjes, niet van de contactformulieren via de site en ook niet van Raymond!)
     
  4. Het is wel zo dat als je je als Ziggo werknemer inzet op een forum dit soort vragen kan verwachten.
    Men kan toch een heleboel vragen redelijk makkelijk beantwoorden.
    Doordat het soms een structureel probleem is lezen heel veel leden dit ook en hebben zo hun antwoord.
    Ik wacht ook al heel lang op een simpel antwoord maar krijg deze niet van alle Ziggo medewerkers die ik aan de lijn cq mail heb gehad.
    Iedereen binnen de Ziggo organisatie heeft op de 1 of andere manier een ander scripting voor zich.
    Dat vindt ik erg storend.
    Als ik lees hoeveel vragen er zijn over de verhoging van de snelheden van de alles in 1 pakketten dan snap ik niet dat de Ziggo werknemers niet duidelijkheid kunnen verschaffen.
    Maar ja het zal wel weer aan ons liggen en klagen mag men blijkbaar niet echt.
    Wij moeten maar schuiven met geld, ons stil houden en blij zijn dat Ziggo er is.

    Mvgr Paul
     

  5. tuurlijk zal de service van ziggo niet altijd even vlekkenloos verlopen, maar het is ook de toon die het maakt. Het zal niet best zijn als 1% van het klantenbestand van ziggo een probleem heeft, dan zou raymond, anoniem of een ander die bijdraagt aan dit forum 35000 mensen moeten helpen. De medewerkers van ziggo die op deze site meekijken helpen echt mensen, maar alles en iedereen is ook voor hun onhaalbaar. Wees blij dat ze er zijn...................Hopen maar dat de Ziggo zelf je snel tevreden kan stellen en je probleem op kan lossen.
     
  6. Ik twijfel absoluut niet aan de Ziggo-forumleden, mijn opmerking sloeg juist op de andere heldeskers die ik tot nu toe heb gesproken. Ik hoop nu van Raymond of Unknown het eerlijke en duidelijke antwoord te krijgen dat hun telefonische en chattende collega's mij niet konden/wilden geven!

    Voor Raymond en Unkown niets dan lof voor wat ze hier op het forum doen, heb ze tot nu toe alleen maar positief bezig gezien! :pompom:
     
  7. En daar ben ik het ook wel mee eens, maar een keer een antwoord krijgen zou ook wel eens fijn zijn.. Communicatie, daar draait alles om en dat is helaas nog niet een van de sterkste kanten van Ziggo!
     
  8. Op 24-09-2008 een autoreplay gekregen op mijn vraag.
    Daarna bleef het stil, heel stil.
    Gisteren abonnementswijziging van Alles in 1 Plus naar Extra via webpagina aangevraagd.
    Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de verhoogde sneldheid geleverd wordt.

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  9. Raymond wordt hier genoemd, Raymond heeft echter niks, maar dan ook echt niks met internetverbindingen te maken. Hij heeft vooral de mail en newsserver als tak van sport...

    Zo heeft ieder zijn eigen gebied waar hij/zij de meeste kennis van heft...

    Ik denk dat het dan ook niet reeel is van Raymond een antwoord te verwachten in dit geval...
     
  10. 13 oktober heb ik via de website "Alles-in-1 Plus" aangevraagd, vandaag heb ik de bevestigingsbrief gekregen, en de bijbehorende snelheid. Goed geregeld!

    [​IMG]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina