1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. COAX http://coax.nl heeft klacht wel op gepakt.

    Harry
     
  2. snelheid Alles in 1

    Maar weer gebeld naar Ziggo/@Home.
    Er komen per 1 december wel degelijk snelheidsverhogingen volgens een intern memo die bij Ziggo is verspreid. Ik zie het nu tevens staan in een ander topic.
    Ik heb nu een klantnummer, zit in het Ziggo systeem en per 23 oktober gaat helemaal automatisch (jaja) mijn snelheid omhoog. (uiteraard na het resetten van mijn modem) Mocht het mis gaan (huh ?) kan een medewerker de snelheid Donderdag direct aanpassen.:pompom:
    Per 1 december gaat de snelheid dan weer geheel automatisch :grin: omhoog.

    Als de extra nota van televisie Z1 met aansluitkosten wordt afgeschreven moet ik Ziggo weer bellen. Dat doen we toch maar niet, storneren en een mailtje naar Ziggo lijkt me genoeg.

    Misschien, heel misschien komt het nu dan eindelijk goed.:oyeah:

    p.s. Ik kan zelfs inloggen bij Mijn Ziggo, de techniek staat voor niets. :applause:
    "alleen" nog even de snelheid .......
     
  3. Ziggo gebeld, heden morgen, de snelheden voor het "Alles-in-1 plus" pakket,
    worden volgens de technische helpdesk op 1 december aangepast, tenminste dat is de streefdatum.

    Volgens die zelfde helpdesk is er niets bekend van een verhoging van de snelheden per 1 december.

    Wil de echte helpdesk medewerker nu opstaan, en ons nu eens vertellen wat en wanneer er iets gaat veranderen bij Ziggo.

    p.s. Ik heb nog steeds de snelheid die hoort bij "Internet Regelmatig" van @Home.
    En niet de de snelheid die hoort bij het "Alles-in-1 plus" pakket van Ziggo.
    Enne volgens die zelfde NOT helpdesk sta ik wel goed in het systeem, ik moet alleen wachten tot die streef datum van 1 december.

    Ik heb mijn modem voor de zoveelste keer deze maand gereset.

    Harry

    p.s. dankzij de behulpzaamheid van de NOT helpdesk maak ik nog kans om dit jaar senior member te worden van dit forum.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2008
  4. Sommige mensen hebben echt totaal geen geduld in hun reet zitten.
    Klagen, klagen en maar klagen.
     
  5. Werk u soms bij de NOT helpdesk ?

    Harry
     
  6. Nee, maar het valt me op dat veel mensen tegenwoordig geen geduld meer hebben. Alles moet nu werken zoals hun het willen.
     
  7. Wat zou jij doen als je je aanmeld voor een totaal pakket bij Ziggo, eind mei 2008 en nu is het al 20 oktober 2008 en je kunt er nog geen gebruik van maken?

    Stil gaan zitten in hoekje, en afwachten wanneer Ziggo het beliefd om hun beloftes na te komen?

    Harry
     
  8. Kijk dit is een ander verhaal. Ja, dan zou ik ook aan de bel trekken.
     
  9. hoi Sambalby,

    Als ik jouw stukjes zo lees op dit forum moeten wij allemaal dodo`s zijn of van die klaplopers die toch niets te doen hebben.:no:
    Ga eerst je eens verdiepen in de klachten van de forum leden en oordeel daarna dan.
    Mensen zoals zipper 306 en ondergetekende wachten al maanden op iets waar men een contract voor heeft.
    Dan is het toch logisch dat deze mensen gaan klagen en blijven klagen totdat het opgelost is.
    Ik betaal al jaar en dag voor snel internet van 12.000 en dan na de migratie hou ik er maar 9.000 van over terwijl dit verhoogd had moeten worden naar 16.000. ( Alles in 1 extra )
    Moet ik dan niets doen en afwachten wanneer dit zich eens gaat oplossen???

    Ik denk dat als dit soort problemen bij jouw speelden had jij ook aan de bel getrokken.

    No hard feelings maar het moest er toch even uit.

    Mvgr Paul
     
  10. Volgens drie verschillende @Home/Ziggo medewerkers komen er toch echt snelheidsverhogingen per 1 december.
    Zie ook dit topic: http://ziggo-gebruikers.nl/forumshowthread.php?t=13892

    Er is mij ook weer toegezegd dat uiterlijk 23 oktober mijn snelheid wordt aangepast en ik zeker niet tot 1 december hoef te wachten.
    Het enige wat ik nog kan bedenken is dat dit per regio nog weer verschillend is of dat er intern weer eens onduidelijkheid is bij Ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina