1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En dat geldt ook voor mij :pompom: ! Ik heb alleen geen ondertiteling op Omrop Fryslân :mrgreen:
     

  2. Mensen in het Cogas-gebied met dezelfde producten als alles in 1 plus (ex analoge tv) krijgen maar 4 mbit voor hetzelfde geld. Hoe denkt Ziggo dit verschil nu eens recht te trekken. Waarom worden mensen met analoge tv van Ziggo zo ongelovelijk bevoordeeld en voorgetrokken?
     
  3. Ik heb zou juist Ziggo gebeld.
    Volgens "Mijn Ziggo" kan ik gebruik maken van het
    "Alles-in-1 plus" pakket.

    Volgens de technische dienst worden de snelheden voor ex_@Home klanten pas op 1 december verhoogd.
    Op de beloofde download: 8.000 kbit/s snelheid kan ik dus nog wachten tot ik een ons weeg.
    Voor de upload: 1.500 kbit/s snelheid geld dus het zelfde.

    Bij de technische helpdesk is niets bekend van een verhoging tot
    10.000 kbit/s.


    Ik voel mij voor de zoveelste keerde belazerd door de Helpdesk.
    Of te wel met een kluitje het riet in gestuurd.

    Twee huizen verder in het zelfde blok hebben ze wel de snelheden die behoren bij het "Alles-1-in-plus pakket".

    Wie het nu nog weet mag het zeggen.

    Harry. :censored:
     
  4. Oftewel er is mij voor de zoveelste keer volkomen onzin verteld ?
    Ik bel voor de laatste keer Ziggo voor een antwoord, waarschijnlijk krijg ik weer een ander verhaal te horen.
    Het is om doodziek van te worden, wat een :censored::censored::censored::censored: bedrijf.:evil::evil::evil::evil:
     
  5. Ik lees hier veel vragen over de snelheden.
    Hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat de internetsnelheden van de alles-in-1 pakketten anders zijn dan de losse internetpakketten.
     
  6. Ziggo kan overmorgen een aangetekend schrijven van mij verwachten. Met bewijs van ontvangst. Waarin ik Ziggo sommeer mij de afgesproken diensten binnen 24 uur na ontvangst van dat schrijven te leveren.

    Enne die NOT helpdesk bel ik niet meer.

    O ja, COAX heb ik ook ingeschakeld

    Harry
     

  7. Vertel eens iets nieuws.

    Harry
     
  8. Ik probeer alleen maar te helpen.
    Hulp wordt hier schijnbaar niet op prijs gesteld. :roll:
     
  9. Hoe weet ik nu zeker dat het op 1 December wel gaat gebeuren.
    Eerst was er sprake van 1 September dus na de vakanties.
    Ik weet niet of ik Ziggo nog wel kan vertrouwen.
    Eerst @home nooit problemen gehad wat ze beloofden maakten ze ook waar.
    Ben gewoon huiverig om die helpdesk weer te bellen...

    Jammer dat ik hier niet veel andere mogelijkheden heb, anders wist ik het wel...
     
  10. Ik heb net met heldesk ge-chat en daar wisten ze me te vertellen dat ik nu met goede snelheid in het systeem sta (AIE Extra 16000/3000) maar dat ik die snelheid door een storing in mijn regio (5411) niet heb. Eerlijk gezegd geloof ik de beste man niet maar ik wacht wel weer af tot morgen en probeer het dan "vrolijk" opnieuw.

    Hulp wordt zeker op prijs gesteld, maar deze info was voor deze mensen een beetje overbodig. Toch bedankt!:pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina