1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Met de opmerking dat de migratie is afgerond bedoel ik (en anderen) uiteraard dat het standaard migratieproces klaar is.

    Het "puinruimen" is duidelijk nog niet klaar, maar dat had ik ook van tevoren niet verwacht. We hebben tijdens de migratie van Casema en Multikabel namelijk ook dergelijke dingen gezien die administratief mis gingen.
     
  2. Dan kun je beter nog een keer bellen en vragen of ze willen controleren of het juiste modemprofiel nu voor je is ingesteld.
     
  3. antwoord Ziggo

    Dit is het antwoord van Ziggo wat ik kreeg over de snelheden.

    De aangepaste snelheden zijn momenteel nog niet actief. Deze snelheden worden actief per 1 december.

    mvgr Paul
     
  4. 1 december ?????

    PARDON ???????????????????
    Kan iemand van Ziggo hier op reageren ? Dit is het tweede bericht waarin ik de datum 1 december zie. Mocht dit werkelijk zo zijn is er ondertussen sprake van pure oplichting. Klanten in Mei lekker maken en aan het lijntje houden met Alles in pakketten met verhoogde snelheden wat maand na maand weer wordt uitgesteld. Mocht het kloppen dan zijn of de medewerkers bewust telkens verkeerd ingelicht of ze hebben een zeer efficiënte cursus liegen gevolgd.
    Staat natuurlijk geweldig op de volgende halfjaarcijfers dat het aantal telefonie en digitale televisie klanten flink is gegroeid. Hoe die groei tot stand is gekomen wordt natuurlijk niet vermeld. Zeker niet door kwaliteit, service of betrouwbaarheid.
     
  5. Ja lekker is dit, wel bij "Mijn Ziggo" vermelden dat ik het "Alles-in-1 plus" pakket heb heb maar de door bij behorende snelheid niet leveren.

    Ik heb een contract met Ziggo en Ziggo dus met mij, en beide partijen moeten zich aan dit contract houden.

    Ik ga eens bij KPN informeren hoe snel ze mij op het glasvezel net kunnen aansluiten.

    Ik en blijkbaar vele met mij worden nu al sinds eind mei 2008 aan het lijntje gehouden. Eerst door @Home en nu door Ziggo.
    Kon de NOT helpdesk dit niet gewoon vertellen, in plaats van met allerlei smoesjes te komen.

    Ziggo is nog niet klaar met mij.

    Harry
     
  6. Deze onderstaande mail heb ik afgelopen woensdag gekregen van Ziggo.

    Geachte heer .......,
    Naar aanleiding van uw vraag informeren wij u als volgt.

    De aangepaste snelheden zijn momenteel nog niet actief. Deze snelheden worden actief per 1 december.

    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze klantenservice. Klik hier voor meer informatie.


    Met vriendelijke groet,

    :censored:
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo

    ja wat moet je hier mee????:evil:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2008
  7. Ik heb in Juni al een keer een bericht gelezen dat de snelheden pas eind van dit jaar in zouden gaan. Naar aanleiding daarvan heb ik toen met @home/Ziggo gebeld en om duidelijkheid gevraagd. Er is toen stellig ontkent dat het zo lang zou duren, uiterlijk Augustus. Nu lijkt het er toch wel heel erg op dat het bericht wel klopte en dat alle Alles in 1 klanten bewust maandenlang aan het lijntje zijn gehouden met elke keer weer andere toezeggingen en onzinverhalen. Wat een ongelooflijk :censored::censored: bedrijf.

    Update/correctie.
    Volgens een medewerker van @Home/Ziggo Groningen gaan de meldingen over 1 December NIET over de huidige snelheden van de Alles in 1 pakketten, maar komt er per 1 December een snelheidsverhoging van 8 mbit naar 10 mbit voor de Alles in 1 plus pakketten.
    Het wordt er allemaal bepaald niet duidelijker door, ik heb nu de toezegging dat volgende week eindelijk de hogere snelheid in gaat en dat per 1 december de snelheid weer wordt verhoogd.
    Ik wacht nog even volgende week af, ben zeer benieuwd wat er wel of niet gebeurt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2008
  8. Wat ik ook niet begrijp is dat ik met de datum 1 december wordt afgescheept en diverse andere forum leden ook met het alles in 1 extra pakket de normale snelheden al hebben die bij dit pakket horen. ( 16.000 en 3.000 )
    Het is niet te rijmen , filmen en volgen maar je komt niet verder met die homp dat ZIGGO heet.:giveup::giveup::giveup:
    mvgr paul
     
  9. Is dat niet afhankelijk van de regio ? De meeste klachten over de snelheden komen van oud- @Home klanten. Zijn er Alles in 1 klanten in Groningen die nu wel de goede snelheden hebben ? Ik ken er niet één. Dat zegt natuurlijk niet alles maar zijn er lezers in de regio Groningen die dit even kunnen laten weten? Dan wordt misschien duidelijk of het nog steeds migratie problemen zijn of dat het zo is dat alle Alles in 1 klanten hier nog de te lage snelheden hebben.
     

  10. Hier in Appingedam heb ik sinds ongeveer 2 week de beloofde snelheid voor Alles in 1 Plus, de migratie is hier vlekkeloos verlopen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina