1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1.  
  2. De Ziggo-helpdesk is , sorry dat ik het zeg, niet meer dan het Riagg. Ze luisteren je verhaal wel aan maar met oplossingen komen ze niet. De medewerkers op de helpdesk kunnen zelf echt totaal niets doen en moeten alles doorgeven aan andere afdelingen.

    Bij @home had ik de ervaring dat de helpdesk ook direct concreet iets kon doen en ook echt zelf ingreep en kon ingrijpen. De huidige helpdesk van Ziggo is een compleet wassen neus. Doorschakelen naar de mensen die je ECHT kunnen helpen doen ze niet. Nee dat wordt allemaal met mailtjes en briefje doorgegeven naar een afdeling en god mag weten op welke stapel je terecht komt en belangrijker bij wie.

    Ik ben nu vier weken bezig om mijn klantgegevens en producten goed in mijn account te krijgen. Je krijgt geen terugkoppeling, men lost het niet op en men geeft elkaar de schuld. "Mijn collega had dit of dit moeten doen maar ik ga het nu voor u oplossen". Vier weken nu al gebeld, gechat, gemaild en via medewerkers van Ziggo op dit forum maar er gebeurd gewoon helemaal niets. Spoed kent men niet...

    Ik ben dit echt helemaal zat....

    gevolg is nu wel dat ik alle privébelgegevens van mijn buren kan inzien. Kennelijk vind Ziggo dat heel normaal.
     
  3.  
  4. ???????????

    Ik ben nu zo`n vijf maanden bezig om een normaal werkend Alles in 1 pakket te krijgen. Na ettelijke toezeggingen, beloftes, storingen enz. enz. zou nu "echt definitief" per 23 oktober het pakket gaan werken met bijbehorende snelheden.Op 15 oktober om 09.06 uur was de opdracht doorgegeven aan het hoofdkantoor om mijn juiste gegevens handmatig in te voeren
    Vandaag een brief in de bus. Fijn, komt het toch eindelijk goed ?
    Nee dus. Een welkomstbrief van Ziggo voor Televisie Z1 plus aansluitkosten van € 29,= ingangsdatum 10 oktober.:evil::evil::censored::censored:
    Tevens een bijlage dat het aaentrekkelijk en voordelig is om een Alles in 1 pakket van Ziggo te nemen.:schater::schater::schater:

    Ziggo gebeld, vier keer doorverbonden naar weer de verkeerde afdeling. Nummer 1 kon niets, nummer 2 vondt een aanvraag voor een Alles in 1 pakket maar kon verder niets, nummer 3 was niet van de afdeling televisie, nummer 4 kon niets vinden op mijn naam en niets op postcode, na overleg met het afdelingshoofd weer doorverbonden. De laatste medewerker kon alleen relevante gegevens vinden na het intypen van mijn rekening nummer. Op naam,postcode en klantnummer was niets te vinden "er klopt iets niet" "het systeem werkt niet goed" :applause::applause::applause:(tussendoor liet hij meerdere malen weten mij niet te kunnen verstaan omdat de verbinding wegviel,Ik belde met Ziggo telefonie naar Ziggo)

    Uiteindelijke resultaat, het advies om mijn bankafschriften in de gaten te houden en te bellen als de aansluitkosten worden afgeschreven.
    Dat wordt dus storneren of Maandag maar de automatische afschrijvingen te blokkeren.
    Of het pakket nu wel of niet gaat werken kon hij geen uitsluitsel over geven.
    Ik wacht 23 oktober nog even af, dan geef ik het op, blijkbaar is het nog steeds één grote chaos bij Ziggo (iets wat door de medewerker ook niet werd ontkent)
     
  5. Wanneer worden alle nutelose @home klantenservice medewerkers ontslaan trouwens want die zijn er nog wel en doen echt niks.....
     
  6. Hier idem dito met een sterretje, ik heb het "Alles-in-1 pus" pakket volgens "mijn Ziggo" maar nog steeds de snelheden van het oude Internet Regelmatig van @home.

    De fout zou liggen bij de administratie van Ziggo, die heb ik ook aan de telefoon gehad, en dit zou zo spoedig mogelijk op gelost worden. Uiterlijk vrijdag j.l. Maar niks hoor, nog steeds die oude snelheden.

    Al bij al wordt ik nu al sinds eind mei aan het lijntje gehouden, eerst door @Home en nu door Ziggo.

    Harry :giveup:
     
  7. Alles in 1 pakket

    Mijn alles in 1 pakket is al ingegaan in mei, maar nog steeds geen verhoogde snelheid.
    Iemand enig idee wanneer dat zou gaan gebeuren?

    postcode 5865
     
  8. Na de administratieve migratie die nu afgelopen zou moeten zijn. Sta je wel als alles-in-1 in het systeem als je dat opzoekt op mijn.ziggo ??

    Heb je je modem al eens gereset (spanning even uitzetten en weer aanzetten) ? Want hij haalt pas het nieuwe snelheidsprofiel op na een reset, maar dan moet het wel administratief gewijzigd zijn.
     
  9. Ja kan in Mijn Ziggo:

    En daar staat alles in 1 per 13-7-2008
    de digitale ontvanger kreeg ik vrij snel en dit werkt ook allemaal.
    Alleen de snelheidsverhoging nog niet heb toevallig gisteren nog modem van de stroom af gehad, maar geen nieuwe snelheid?
     

  10. Een collega van mij in het @home-gebied heeft precies hetzelfde probleem. Op Mijn Ziggo staat al alles in 1, maar hij heeft nog niet de snelheid en ook geen decoder ontvangen (wat volgens Ziggo al gebeurd was!).

    De administratieve migratie is overigens nog steeds niet rond. Volgens de Ziggo-helpdesk bestaat er nog steeds een afdeling die migratieproblemen oplost (ik hoop het maar want ik neem toch aan dat ik niet de enige ben met problemen vanuit de migratie en hoop toch dat er inderdaad een afdeling is die iets oplost). Dus al dat geroep dat de migratie rond is noem ik kolen op het hete vuur van klanten waar juist als wekenlang problemen zijn NA de migratie die maar niet worden opgelost.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina