1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat zeggen ze wel maar ik ben ook fatsoenlijk te woord gestaan, de hulp is er wel maar daarna gebeurt er werkelijk niets meer.
    Dat verbaast me dan weer wel.
     
  2. Het lijkt er op dat Ziggo net als vroeger @Home zijn beloftes niet na komt,
    Mijn upload en donload snelheid is nog steeds niet orde gemaamt, ik heb nog steeds de snelheden "Internet Regelmatig" is 4.000 kbit/s download en upload 800 kbit/s in plaatst van de snelheden van die horen bij het "Alles-in-1 plus". Dit zou dus moeten zijn 8.000 kbit/s Download en 1.500 kbit/s upload.


    Ik krijg het gevoel dat je ook bij Ziggo gewoon aan lijntje gehouden wordt.

    Harry
     
  3. Hallo Harry.
    Lees dan maar eens onderstaand verhaal wat ook op de vorige pagina staat van mij:

    Geloof het of niet.

    Ik heb sinds juli 2008 het alles in 1 pakket van Ziggo, volgens hun.

    Ik heb dit mondeling doorgegeven omdat ik dit niet meer via @home website kon doen.

    Ik heb dit ook via de Ziggo chat herkenbaar gemaakt maar zij kunnen / mogen dit niet omzetten.

    Ik had eerst internet Z2 (vroeger regelmatig) en telefonie, dus geen televisie (dit betaalde mijn ouders).

    Maar volgens de administratie van Ziggo, die schijnbaar nog steeds niet in orde is heb ik dus nog steeds alleen internet Z2 en Telefonie, heb vanochtend hierover contact met de Chat over gehad maar die mogen niets doen, er werd aangeraden om de helpdesk te bellen.
    Dit heb ik gedaan, na 10 minuten wachttijd werd ik te woord gestaan.
    Maar de helpdesk mag schijnbaar ook niets meer doen hieraan.

    Er werd aangeraden om een schriftelijk verzoek via de website te doen, dit heb ik dus maar gedaan om alles in 1 plus met de benodigde download en upload snelheid, die heb ik dus ook nog steeds niet.

    Is er nou echt niemand die iets wil of kan doen bij Ziggo.
    @home was soms moeilijk maar Ziggo luistert helemaal niet naar zijn klanten, dit ligt niet aan de mensen maar schijnbaar aan het management wat nog steeds niet deugd.

    Dus een tip, ga maar eerst naar je producten kijken en als dit goed is probeer dan maar een reset van de modem.

    Hier in de buurt zijn ook mensen die het plus pakket wel hebben maar waar telefonie en internet niet deugen.

    Ik vind het nog steeds jammer dat Ziggo zo doet tegen zijn klanten, wees goed tegen de klanten en communiceer op een goeie en duidelijke manier tegen hen.
    Maar dat wil men blijkbaar niet.
     
  4. Heb je wel al geprobeerd je modem even uit en weer aan te zetten ?
    Nadat het administratief in orde gemaakt is moet je modem nog wel het nieuwe profiel ophalen, en dat gebeurt na een reset van je modem.
     
  5. Dat is niet altijd waar, ik heb mijn modem al een aantal keren gereset, maar nog steeds is niets veranderd.

    De helpdesk geeft dit ook aan maar mag niets doen, schriftelijk via mail wordt ook niet op gereageerd, dit is wat de klantenservice mij heeft geadviseerd uiteindelijk.
     
  6. Ik schreef ook dat dit alleen helpt als de zaak administratief verwerkt is. Dan weet het systeem namelijk welk profiel er in je modem geladen moet worden. Als dat nog niet gedaan is zal een reset ook niet helpen omdat je dan weer het 'oude' profiel krijgt waar je oude snelheden in staan.
     
  7. Ja dat heb ik natuurlijk al gedaan, dagelijks.
    En ook zojuist nog een keer.

    Volgens mij is het gewoon onwil van Ziggo om hun klanten te helpen.
    De klant mag wel voor de "niet geleverde" diensten betalen maar Ziggo levert die niet.


    Harry
     
  8. Ook hier nog geen enkele verandering. Volgens mij ben ik nog eens niet gemigreerd naar Ziggo (ex @home). Ik kan nog steeds niet inloggen in Mijn Ziggo, weet niet wat mijn Ziggo klantnummer is en heb nog steeds geen brief en/of mail ontvangen dat ik ben overgezet. Uiteraad kontakt gehad met Ziggo maar tot op heden geen verandering.

    Verder had ik in mei alles in 1 extra aangevraagd maar de bijbehorende snelheidsverhoging is nog niet doorgevoerd.

    Over mijn faktuur van oktober ga ik het al niet eens meer hebben. Ik heb alle er begrip voor dat een dergelijk fusie van 3 kabelbedrijven niet vlekkeloos kan verlopen. Maar we gaan al richting november dus mijn geduld raakt op. Helemaal gezien het feit dat ik bij @home nooit reden tot klagen heb gehad.

    Als ik volgende week nog geen reaktie heb gehad op mijn e-mails dan ben ik bereid om nog eenmaal de telefoon te pakken. Maar daarna is het voor mij einde oefening en ga ik op zoek naar alternatieven.

    Groet,

    Ivo
     
  9.  
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina