1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn telefonie werkt inmiddels ook weer, alleen jammer dat ik daar dan weer zelf achter moest komen terwijl er beloofd was dat er gebeld zou worden.

    Nu ook hier nog de snelheid in orde maken m.a.w. mij omzetten naar Alles-in-1 Extra en ik ben weer blij...
     
  2. Mijn telefonie werkt nog steeds, jammer dat het blijkbaar meer toeval is dan dat er werkelijk iets aan is gedaan, mijn klantgegevens zijn nog steeds zoek en niet opnieuw ingevoerd.Ik heb nu volgens Ziggo alleen een standaard televisie aansluiting. Na een langdurige zoekactie zijn mijn gegevens nog wel ergens te vinden alleen niet op de goede plek.
    Het zou fijn zijn als nu eindelijk mijn Alles in 1 pakket een keer goed wordt ingevoerd en gaat werken zoals het hoort.
    Alle toezeggingen van de klantenservice hebben tot nu toe niets opgeleverd.
     
  3. Ik heb inmiddels "All-in-1 plus" waarvoor mijn dank, nu nog de daar bijhorende snelheid, dan ben ik helemaal te vrede.

    Harry
     
  4. duidelijkheid ???

    Ik zou het zeer op prijs stellen als nu eindelijk iemand namens Ziggo duidelijkheid zou kunnen geven over de Alles in 1 pakketten.
    Voor de zoveelste keer gebeld. De medewerker zag dat er vanmorgen een opdracht was gegeven voor een "manual conversion" o.i.d. Wat dat inhoud wist hij niet maar ik neem aan dat het wil zeggen het handmatig invoeren van mijn gegevens in het nieuwe systeem. Verwachte ingangsdatum: 23 oktober.
    De medewerker ging er vanuit dat het nu wel goed komt, volgens hem was er tot nu toe niets gedaan met eerdere meldingen. Waarom de verwerking een week moet duren wist hij ook niet.
    Hoe is het mogelijk dat blijkbaar alle medewerkers die ik eerder heb gesproken niets hebben gedaan behalve van alles beloven. Mijn gegevens zouden al meerdere malen handmatig worden ingevoerd. Of is het zo dat er nog steeds allerlei gegevens "zoek raken" bij Ziggo.
    Maar weer afwachten of er over een week wel iets is veranderd. Ik ben ook zeer benieuwd hoe de facturering deze maand gaat verlopen.
     
  5. Nog steeds niet de beloofde snelheid, een paar keer geprobeerd de helpdesk te bellen, maar die is constand in gesprek

    Harry
     
  6. Ook de stekker van het modem al een keer uit het stopcontact gedaan en er weer in ? Dat wil ook wel eens helpen...
     
  7. Ja ook dat.

    Harry
     
  8. Geloof het of niet.

    Ik heb sinds juli 2008 het alles in 1 pakket van Ziggo, volgens hun.

    Ik heb dit mondeling doorgegeven omdat ik dit niet meer via @home website kon doen.

    Ik heb dit ook via de Ziggo chat herkenbaar gemaakt maar zij kunnen / mogen dit niet omzetten.

    Ik had eerst internet Z2 (vroeger regelmatig) en telefonie, dus geen televisie (dit betaalde mijn ouders).

    Maar volgens de administratie van Ziggo, die schijnbaar nog steeds niet in orde is heb ik dus nog steeds alleen internet Z2 en Telefonie, heb vanochtend hierover contact met de Chat over gehad maar die mogen niets doen, er werd aangeraden om de helpdesk te bellen.
    Dit heb ik gedaan, na 10 minuten wachttijd werd ik te woord gestaan.
    Maar de helpdesk mag schijnbaar ook niets meer doen hieraan.

    Er werd aangeraden om een schriftelijk verzoek via de website te doen, dit heb ik dus maar gedaan om alles in 1 plus met de benodigde download en upload snelheid, die heb ik dus ook nog steeds niet.

    Is er nou echt niemand die iets wil of kan doen bij Ziggo.
    @home was soms moeilijk maar Ziggo luistert helemaal niet naar zijn klanten, dit ligt niet aan de mensen maar schijnbaar aan het management wat nog steeds niet deugd.

    Dus een tip, ga maar eerst naar je producten kijken en als dit goed is probeer dan maar een reset van de modem.

    Hier in de buurt zijn ook mensen die het plus pakket wel hebben maar waar telefonie en internet niet deugen.

    Ik vind het nog steeds jammer dat Ziggo zo doet tegen zijn klanten, wees goed tegen de klanten en communiceer op een goeie en duidelijke manier tegen hen.
    Maar dat wil men blijkbaar niet.
     
  9. hoe kom je op de ziggo-chat ?
     
  10. Ik heb zo juist contact gehad met de helpdesk van Ziggo, de technische en administratieve helpdesk, en ik moet zeggen dat men mij heel fatsoenlijk en correct te woord hebben gestaan.
    In mijn geval was er iets fout gegaan met de administratieve omschakeling van "Internet Regelmatig" naar het "Alles-in-1 plus" pakket.

    Dit zou zo spoedig mogelijk in orde gemaakt worden.

    Mvg, Harry
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina