1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ja, alle combinaties geprobeerd, maar aangezien mijn Alles in 1 helemaal niet meer in het systeem te vinden is zal ik wel weer voor onbepaalde tijd moeten afwachten.
     
  2. eindelijk omgezet! :) yeah!:pompom:
     
  3. Nou ik kan nog steeds geen gebruik maken van het pakket "Alles-in-1 plus"
    Sinds eind mei aan het lijntje gehouden door de non helpdesk van @Home en ook al een keer gebeld met Ziggo.

    Het schijnt niet mogelijk te zijn mij het "Alles-in-1 plus" te leveren.
    Wordt ik weer maanden en maanden aan het lijntje gehouden met aller vage beloftes ?

    Dit zou eigenlijk niet via dit forum moeten lopen, Ziggo moet gewoon doen wat er gevraagd wordt, indien mogelijk.

    Harry
     
  4. Ik ben ondertussen al meer dan 2 weken bezig om ze bij ziggo duidelijk te maken dat de migratie van mijn account niet goed is gegaan.
    Gisteren ook weer 45 minuten met de helpdesk aan de telefoon gehangen en nog steeds zie ik op mijn ziggo allen maar tv z1 staan en zijn mijn telefonie, mijn internet en mijn digitale tv spoorloos. Het is nu dus voor mij ook niet mogelijk om wat voor instelling etc te wijzigen.. het zelfde geld voor het aanpassen van mijn email accounts. probeer ik dit via de @home site dan komt daar te staan dat door de migratie dit nu via de ziggo site moet gaan. En dit werkt dus nog steeds niet. Ik ben ondertussen na 2 weken het aardig zat aan het worden. Dat het nog niet werkt is 1.. maar dat er niet over gecommuniceerd wordt is wel heel erg.
    Als klant voel ik me erg in de kou gezet.
     
  5. ..............
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2008
  6. mischien toch iets om nog niet over te stappen op alles in 1 pakket.. als ik het zo hoor wacht ik er maar even mee.:censored:
     
  7. Ik ben nu al bijna drie weken bezig om een goed account te krijgen zonder de gegevens en producten van mijn buren. Hoe moeilijk kan het zijn om de producten die niet bij mij horen uit het profiel te knikkeren en mijn juiste gegevens er in te zetten (zelfs dat hebben ze nog niet gedaan!!!).

    Het lijkt wel of je niet serieus wordt genomen. Straks volgt een verkeerde factuur, daar kun je donder op zeggen en deze wordt automatisch afgeschreven en zo worden de problemen alleen maar groter.

    Bij @home was altijd alles binnen een dag geregeld. Ik heb daar nog nooit problemen ondervonden.

    Ik heb Raymond aan de slag gezet met mijn probleem, maar zelfs hij lijkt geen terugkoppeling meer te krijgen....

    Het allervreemdste is: mijn buren hebben dus helemaal nog geen Ziggo-account....., alle producten staan onder mijn inlog-account,e chter met de naam van mijn buren. Krijg ik post van Ziggo, dan komt het bij de buren aan (staat op hun naam en de post kijkt niet naar adres wanneer deze slechts op een letter verschild) en kan het bovendien niet anders dan dat zij denken dat het gewoon voor hun is, aangezien zij ook ziggo hebben! :evil::evil::evil:
     
  8. Die afdeling is voor zover ik begreep met een groot aantal van dit soort issues bezig, en nee ik heb er ook nog geen terug koppeling op gehad. Helaas. Anders had ik het al gemeld, en jij vermoedelijk gepost dat het opgelost was.

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Had niet ander verwacht :wink:
    Ik zie de bui al hangen wanneer de boel alleen maar complexer wordt op het moment dat iemand op de knop factureren drukt. Dan krijg je tot overmaat van ramp ook nog eens 1 factuur met producten van twee adressen. En bij wie wordt dan wat geincasseerd!!! Hoe dan ook is het erg frustrerend wanneer drie weken geleden mij de belofte is gedaan dat alles binnen 1 dag zou zijn opgelost en dat ik nu drie weken laten nog met dezelfde bende zit. Ik snap dat de stapel hoog is maar zoooo hoog!
     
  10. Telefonie werkt weer.

    De medewerker van Ziggo die mij vandaag heeft gebeld wordt bij dezen vriendelijk bedankt voor zijn succesvolle poging om in ieder geval mijn telefonie weer te laten werken.
    Nu alleen nog even de snelheid aanpassen en mij toegang geven tot Mijn Ziggo en dan komt het uiteindelijk hopelijk toch nog goed.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina