1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat dacht je van @bullsh1t1, past goed bij je! Dat vloeken is nergens voor nodig. Niemand gaat je daardoor eerder of anders behandelen.
     
  2. een keyloger raad het wachtwoord niet maar logged elke key en verstuurt het per mail naar hacker juist toe.

    iemand moet leren dingen niet al te sirieus te nemen.....
     
  3. Ehm... Ja? Ik heb toch ook niet beweerd dat dit niet het geval zou zijn?

    Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat je niet perse een keylogger nodig hebt om een wachtwoord te raden. Got it?
     
  4. Hi!

    Wat kortzichtig zeg. Je denkt dat je PC thuis de enige is die je moet beschermen. Wat als ze nu gewoon remote random usernames scannen met gebruikers die test123 als password hebben. En ja, dat gebeurd.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. ik wil gewoon zelf wachtwoord uitkiezen zonder die regels......
     
  6. Vergelijkbaar probleem hier, gisteravond modem gereset in de hoop nieuwe snelheid te krijgen, met als resultaat geen hogere snelheid en geen telefonie meer...

    Net helpdesk gebeld (ruim 15 min in wacht), alles uitgelegd, konden ze geen diensten van mij vinden in het nieuwe systeem. Hij vond het erg vervelend maar kon nu ook niets meer voor me doen. Heeft het gemeld en me beloofd dat er binnen 2 dagen een oplossing is...

    Van Ziggo wel een brief gehad met nieuw klantnummer maar daar blijkt alleen TV aan gekoppeld te zitten.
     
  7. Hi!

    Rare vraag, stond telefonie wel op je oude nota, die van vorige maand bijvoorbeeld?

    Bye,
    Raymond.
     
  8. Hi!

    Dat heb je kenbaar gemaakt. Bedankt voor je input. tot die tijd gewoon de policy volgen. Anders werkt het niet.

    Suc6,
    Raymond.
     
  9. Yep factuur 1-10 / 31-10:
    BasisBellen01-10-2008 t/m 31-10-20089,95
    Combinatiekorting BasisBellen voor Internet Intensief 12000-9,95
     
  10. Hi!

    En met die gegevens kan de helpdesk of de assurance afdeling niets?

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina