1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heel fijn, na de newsserver is nu ook mijn telefonie er mee opgehouden.:evil::evil::censored::censored:

    Niet over gezet, geen hogere snelheid, geen newsserver en geen telefonie.
    waarschijnlijk werkt mijn internet straks ook niet meer.
    Het begint allemaal wel weer bijzonder irritant te worden.
     
  2. jezus waar slaat dit nou weer op eigenlijk
    1. Minimaal 8, maximaal 12 karakters
    2. Minimaal 2 letters
    3. Minimaal 2 cijfers
    4. Minimaal 1 leesteken
    waar 1 wachtwoordt uit moet bestaan.
    ik wil zelf bepalen wat ik voor wachtwoord wil des noods 12345678910 dat moet ik allemaal zelf weten.
     
  3. verhuizing ???????????

    Geweldig, er is nu geen actief abonnement meer van mij te vinden in het systeem en of ik maar WEER "even" voor onbepaalde tijd geduld wil hebben.
    Als het even mee zit zal na de newsserver en telefonie mijn internet er vandaag ook wel mee ophouden.

    De facturering zal ook wel een groot succes worden deze maand.

    Fijn geregeld allemaal Ziggo. :evil::evil::evil::censored::censored::censored:
     
  4. Dit heet wachtwoord policy en is heel normaal. Het is voor je eigen veiligheid om te voorkomen dat iemand makkelijk je mailbox binnen komt door je wachtwoord te raden.
     
  5. Ik heb gisteren avond een Ziggo email adres aangemaakt, helaas het werkt lang geen meter.

    Het wachtwoord werd goed gekeurd. En het nieuw email adres staat ook bij mijn secundaire emailaccounts.

    Helaas als ik een email naar dat email adres krijg ik een fout melding.
    Ook als ik email wil ophalen werkt dat niet, wachtwoord zou fout zijn.

    Ook webmail voordat Ziggo emailadres werkt niet, wachtwoord is niet goed.
    En ik heb dat toch echt goed ingevuld.

    Harry
     
  6. @Zipper306

    Zelfde probleem hier. Denk dat het een storing is aan de kant van Ziggo webmail. Ik heb het al doorgegeven.
     
  7. Bedankt,

    Harry
     
  8. das bullshit het enige wat je nodig hebt is anti virus tegen keyloger ;>
     
  9. Een wachtwoord raden hoeft niet altijd door een keylogger gedaan te worden ;).
     
  10. Alles werkt nu zo als het hoort.

    Harry
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina