1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. verhuizing

    Er is mij vandaag medegedeeld dat de verhoogde snelheden voor de regio Groningen 8 oktober in gaan, 4 maanden later dan oorspronkelijk toegezegd maar als het nu dan ook eindelijk gebeurd én niet weer allerlei problemen geeft ben ik tevreden.
     
  2. Hmm dan begint het er toch op te lijken dat ze het niet in 4 fases doen maar in 3. Zoals eerder gepost door mgmarts.

    Echt weer een Ziggo actie.. eerst aankondigen dat alles in het weekend gebeurt.. en in 4 fases.. en dan uiteindelijk het in 3 fases doen en niet in de weekenden.
     
  3. Code:
    Afgeronde Werkzaamheden
    van dinsdag 9 september 01.00 uur                tot dinsdag 9 september 06.00 uur                                 In uw wijk vinden deze ochtend reconstructiewerkzaamheden plaats. Hierdoor zal het signaal van radio, televisie, telefonie en internet enige tijd onderbroken worden.
    Hier is het dus ook al gebeurt.
    Ik haal alleen nog niet de beloofde upload snelheid, maar ik had gelezen hier dat daar meer mensen last van hadden.

    UPLOAD: 100,00 MB in 6 minutes 40 seconds (255,8 KB/s)
    DOWNLO: 100,00 MB in 56,64 seconds (1.810,8 KB/s)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2008
  4. Dit lijken meer werkzaamheden aan de apparatuur in de wijk. De omzetting van je gegevens is puur administratief, en heeft geen signaalonderbreking tot gevolg.

    Wanneer de snelheidsverhoging wordt doorgevoerd, zal alleen je modem een keer resetten. Deze onderbreking is zo kort, dat deze meestal niet wordt aangekondigd.
     
  5. ik ben vannacht overgezet van Orange/Wanadoo naar het netwerk van Ziggo..heb nu een Ziggo IP-adres. (94.210.....). Had helaas mijn dns-server vast ingesteld op de pc's dus dat werkte vandaag niet meer...de juiste DNS-adressen kon de speciale helpdesk (070...nogwat) niet geven..maar een beetje zoeken leverde de Casema-dns-server op en het draait weer.. emailen en newsgroepen werken gewoon door....

    grtn

    Herman
     
  6. hier voor mensen die in de buurt van holten wonen
     
  7. Dan geldt dat ook voor Raalte vermoed ik
     
  8. Het gaat op postcode en Holten en Raalte liggen nogal uit elkaar (745x en 810x). Daartussen liggen nogal wat grote steden (Enschede 75xx, Hengelo 755x, Oldenzaal 757x, Almelo 760x en Zwolle 80xx).

    Zou dus goed kunnen dat het niet tegelijk gaat.
     
  9. Waarom laat je de DNS-servers niet gewoon automatisch instellen door de DHCP server ?? Als je alles op automatisch laat staan gaat alles vanzelf goed, ook als de DNS servers mochten wijzigen.
     
  10. ja zo ken ik er nog een paar..je mag toch van een helpdesk verwachten dat ze je een dns-server-ip's kunnen geven? of is dat teveel gevraagd?

    ik werk met fixed ip adressen per pc en heb de DHCP op mn router uit staan..zo draait het al 6 jaar... maar goed..ik zal wel dom zijn..en ziggo is heilig...da's ongeveer het hele motto van het forum hierzo...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina