1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi!

    Die klanten hebben we al omgezet, ze hebben al een aantal weken een IP adres van Casema/Ziggo.

    ISP services (e-mail enzo) gaan de komende 2-3 weken om.

    Gebruikers hebben daar ook al een mail opver ontvangen.

    Bye,
    Raymond.
     
  2. Ik kan nog steeds niet inloggen (Hengelo 7557JD) op Mijn Ziggo met mijn oude @home hoofdaccount. Ik heb tot op heden geen e-mail en/of een brief ontvangen dat ik ben overgezet.

    Tevens heb ik in mei Alles-in-1-extra aangevraagd maar ook het nieuwe snelheidsprofiel is nog niet doorgevoerd.

    Bovendien krijg ik over oktober een zeer onduidelijke factuur waarin 2 maal de digitale ontvanger wordt afgeschreven. Wel wordt 1 decoder weer verrekend. Netto houdt dat in dat ik 1 decoder betaal. Ik dacht dat deze gratis was?

    [FONT=Verdana,Bold][FONT=Verdana,Bold][FONT=Verdana,Bold]
    Eenmalige bedragen
    [/FONT][/FONT][/FONT]
    Digitale ontvanger inclusief startpakket 79,00
    Kosten digitale ontvanger en startpakket 79,00

    [FONT=Verdana,Bold][FONT=Verdana,Bold][FONT=Verdana,Bold]
    Kortingen / Correcties
    Korting op TV Digitaal -39,05
    Gratis TV Digitaal installatiepakket bij CombiInternet/Telefonie -79,00

    Daarnaast betaal ik voor Digitaal Totaal terwijl ik toch echt de antwoordkaart heb terug gestuurd met Z1
    TV Digitaal Totaal (2) 19-08-2008 t/m 31-10-2008 24,22

    Kortom bij mij lijken er meerde dingen niet goed te gaan. Ik zal voor de verandering maar weer eens in de telefoon klimmen :?
    [/FONT][/FONT][/FONT]
     
  3. Raymond,

    Op 05-09-2008 zijn internet (alles in 1 plus) en telefonie geactiveerd;
    Op 22-09-2008 mailtje ontvangen dat ik Ziggo account moest aanmaken;
    Op 22-09-2008 modem even stroomloos gemaak om 8MB snelheid te krijgen. (advies van de helpdesk)
    Op 24-09-2008 automatische reply op mijn vragen of ik inmiddels overgezet was en of het onderling gratis bellen ook al van kracht geworden was.
    En toen werd het stil, heel stil........
    Tot vandaag niet meer gehoord, ook geen brief/mailtje waarin de overzetting bevestigd wordt.

    Kun jij licht in de duisternis scheppen?

    Bij voorbaat dank.

    Vr. gr.
    Internetter.
    (postcode 8043)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2008

  4. ik zie dat ik via "mijn ziggo" de producten kan omzetten in "alles-in-1" en dat je daar ook aan kan geven of je wel of geen decoder wenst, dus denk dat ik dat maar ga doen.
     
  5. Hier in Roden (9301) is de boel nu ook omgezet naar Ziggo. Ik had verwacht dat de snelheid van mijn Z3i abbo nu omhoog ging naar 22Mbit ipv de 20Mbit die ik bij @home had, blijkbaar is dit niet het geval... (??????)
     
  6. Helaas Z3i bij Ziggo heeft een snelheid van 20mbit.
     
  7. Ik heb effe een vraag, inmiddels ben ik ook overgezet naar ziggo, natuurlijk gelijk effe een accountje aanmaken bij ziggo op de website. Mooi al mijn gegevens ingevuld. Maar als ik mijn klantnummer invul (welke op mijn laatste factuur staat) krijg ik de melding: De ingevulde adresgegevens zijn niet gekoppeld aan het klantnummer
    iemand een idee??????
     
  8. @home klantnummer is niet gelijk aan Ziggo klantnummer.
    Bij het inloggen op mijn Ziggo moet ik mijn email gegevens invullen en hierna kan ik door naar mijn gegevens ect. Mijn @home gegevens zijn afgelopen weekend omgezet naar mijn Ziggo en hierover heb ik een mailtje ontvangen van Ziggo.
     

  9. ik zag het, inderdaad. had eerst effe mijn mail moeten openen! bedankt voor je snelle reactie.
    Gelijk volgende vraag, kan ik ook als secundair email adres een nieuwe aanmaken als: @ziggo.nl (kan ik nergens vinden) kan alleen voor @home.nl kiezen.
     
  10. Volgens mij kan dit pas als de gehele migratie is afgerond meende ik ergens op dit forum gelezen te hebben als reactie van Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina