1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. In Harkstede (9617) is de omzetting nu ook een feit. Vrijdag was er een stroomstoring in het dorp en daarna was de snelheid zoals in het alles in 1 plus pakket is aangegeven. Vandaag de klantenservice gebeld en de decoder is ook al onderweg. :)
     
  2. hallo iedereen,

    Ik heb een mail gekregen dat de migratie voltooid is.
    Voor het inloggen voor ziggo klopt dit ook.
    Alleen de snelheden haal ik nog niet.

    [​IMG]

    Ik heb alles in 1 extra en dan moet ik toch een download van 16.000 kbits/s halen en een upload van 3.000 kbits/s

    Enige idee of die specifiek bij mij alleen is of mocht ik nog weer geduld hebben?

    Alvast bedankt voor reacties.

    Paul
     
  3. Nou vanmorgen hier een mail ontvangen dat ik ben overgezet
    En ja hoor alles werkt na behoren.
    Zat al een poos mee te lezen en had zoiets van ik zie het vanzelf wel.
    Dus zonet ook maar eens even de modem gereset, en ja hoor ook al de nieuwe snelheid te pakken.
    Dus alles is hier helemaal goed gegaan. :grin:

    [​IMG]
     
  4. Ik heb me maar opnieuw aangemeld,nu bij Ziggo, voor het "Alles-in-1 plus" pakket. Enne ik krijg ook nog een decoder voor digitale TV, terwijl ik die al heb. Heb ik de Ziggo medewerster verteld dit ik al een decoder heb.
    Er was bij Ziggo niets bekend over mijn aanvraag. Terwijl ik die toch alle eind mei gedaan had.
    Met dank aan @home

    Ik zou nu over twee a drie weken gebruik kunnen maken van het "Alles-in-1 plus" pakket. Hoop dat het nu wel lukt.

    Harry
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2008
  5. verhoging

    Op postcode 8801 is de omzetting ook eindelijk zo ver.

    Down is nu 15,5 en down 2 met alles in 1 extra. Down wel tevreden maar up blijft nog achter ( 3 beloofd ) Geen mail van Ziggo gehad en zelf net even modem gereset.
     
  6. mijn account is nu ook over gezet.
    mijn ziggo werkte perfect.
    zou ik nu al alles in 1 kunnen aanvragen?
    of kan ik beter nog even wachten.
     
  7. Ik had me in mei al aangemeld. Allereerst kreeg ik een extra Humax IR-Fox-C decoder. De eerste 2 weken nog veel extra kanalen ook !Tot op heden kreeg ik nog wel gescheiden nota's voor TV en Internet/telefonie maar dat zal nu ook wel zijn afgelopen.
     
  8. Hi!

    Dat is normaal, de eerste twee weken, dat krijgt iedereen zo. Preview periode...

    Bye,
    Raymond.
     
  9. kan hier ook inloggen op ''mijn ziggo'' vanaf vandaag.

    worden @home klanten automatisch op alles-in-1 overgezet?

    Ik wil natuurlijk wel de dubbele snelheid, maar ik hoef geen decoder.
     

  10. Daar moet jezelf voor zorgen. Ikzelf heb het destijds telefonisch geregeld.
    Waarom geen extra decoder ? Ikzelf heb hem bij de TV op de slaapkamer gezet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina