1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vermoed zelf dat na a.s. maandag nog een heleboel oud-@homers niet in het Ziggo-systeem zitten. Een voorbeeld heb ik dus zelf, maar zo zullen er ongemerkt meer mensen zijn. Bij mij gaat het om huisnummer X en mij buren hebben huisnummer X met een toevoeging A. Daar ging het dus compleet mis. Dit komt bij meer mensen voor denk ik.

    Wat ik wel wil weten (en eigenlijk neem ik dit aan) dat er pas @ziggo.nl mailadressen worden uitgegeven al echt alle problemen zijn opgelost zodat iedereen eerlijke kansen krijgen op een @ziggo.nl adres.

    Daarnaast, maar dat ligt in het verlengde van mijn probleem, hoe gaat het met de facturatie van de oud-@homers ? Nog via het oude systeem? Ik voorzie grote problemen in alleen al mijn geval waar van alles nog mis is en waar ik ook de gegevens en producten van mijn buren onder mijn account heb staan. Hoewel ik automatische incasso heb ben ik er niet gerust op dat alles vlekkeloos goed gaat en ben ik bang dat ik straks ook (een deel) van de rekening van de buren betaal!

    Daarnaast wil ik wel even kwijt dat ik zeker weet dat iedereen bij Ziggo en zeker de medewerkers van Ziggo op dit forum er alles aan doen om alles zo goed als mogelijk te doen en om iedereen snel te helpen, waarvoor een pluim! Ik snap ook wel dat dit nog steeds hectische dagen zijn voor alle Ziggo-medewerkers.
     
  2. Hi!

    Mijn Ziggo en de modem speeds zijn twee aparte dingen. Die migraties lopen ook los van elkaar. Je kan al omgezet zijn en in mijn Ziggo inloggen, maar dat hoeft niet te betekenen dan je modem profiel ook aangepast is.

    De bundels dat kan, die zullen na migratie worden verwerkt, dat is inderdaad 1-2 weken na nu. Maandag a.s. is de migratie van de klant gegevens afgerond, daarna komen de uitstaande orders aan de beurt.

    Als je dus met 1-2 weken nog niets vernomen hebt zou ik nog even contact opnemen. Maar als die medewerker wel jouw up- of down-grade zag staan komt dat doorgaans goed.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Maandag kijken we ook nog even specifiek naar jouw probleem. Dank voor de gegevens in private message.

    Hectisch is het zeker, niet alleen administratief maar ook operationeel worden er bergen werk verzet.

    Bye,
    Raymond.
     
  4. uhhhh, wil dat zeggen dat ik nu nog weer 1- 2 weken moet afwachten of de snelheid eindelijk wel of niet wordt verhoogd van een bundel die ik half Mei alleen vanwege de hogere snelheden heb genomen ? Of ik wel of niet Mijn Ziggo kan gebruiken is niet echt interessant.
    Of er bergen werk worden verzet doet ook niet echt ter zake, er is al erg vaak begrip en geduld van klanten gevraagd.
     
  5. Hi!

    Ik geef alleen aan dat de migratie voor het omzetten van de modemsnelhied nog niet is afgerond. Wat je met die informatie doet is aan jezelf.

    Ik wil je adviseren jouw persoonlijke status gewoon bij de helpdesk op te vragen. Daar zijn ze voor aanwezig.

    Suc6,
    Raymond.
     
  6. Ik heb pas vanaf afgelopen dinsdag de nieuwe snelheid behorende bij de alles in 1 bundel die ik in mei heb aangevraagd. Geduld is een schone zaak.
     
  7. Voor wie nieuwschierig is: Dit weekeinde is/wordt de laatste 'batch' overgezet (postcodes 81xx-9999). Alle lagere postcodes zijn al eerder overgezet.

    Zoals Raymond al zei, orders die in september gedaan zijn (nieuwe aanvragen, wijzigingen enzovoort) door oud-@Home klanten zijn op een wachtlijst gezet, en worden vanaf komende week uitgevoerd.

    Idereen zou dus uiterlijk komende week overgezet moeten zijn. Meestal volgt de snelheidsverhoging voor Alles-in-1 dan snel (mits voor september aangevraagd).
     

  8. Eindelijk duidelijkheid, maar kan dat niet via de Ziggo nieuwsbrief, communicatie is bij Ziggo helaas nog niet doeltreffend, maar we gaan er maar vanuit dat het goed komt.
    Ik denk dat dan een aantal frustraties van klanten opgelost is.
     
  9. Ondank bovenstaande mededeling en woonachtig in postcodegebied 80XX nog steeds geen bericht gehad van de overzetting.
    Wanneer kan die die brief / mail van Ziggo tegemoet zien?
    Ook weet ik nog steeds niet (ondanks een mailtje dienaangaande) of ik inmiddels gratis kan bellen met overige Ziggo klanten.

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  10. Kan nu wel bij Mijn Ziggo komen, maar daar houdt het ook mee op.
    Een of meer verplichte velden zijn niet of onjuist ingevuld!


    • De ingevulde adresgegevens zijn niet gekoppeld aan het klantnummer
    De gegevens zijn toch echt wel juist.
    Ook geen verandering in snelheid. (ja ik heb mijn modem gereset)
    Newsserver ook onbereikbaar, dat wordt dus weer bellen.

    ......De klantenservice is in ieder geval makkelijk te bereiken. Ik kom niet voor in het nieuwe systeem. Er wordt naar gekeken en maar afwachten dus..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina