1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Alles in 1 plus

    Ik heb mijn modem een paar minuten van de stroom gehaald, en helaas geen snelheids verhoging. Het schijnt voor Ziggo onmogelijk te zijn om gemaakte afspraken na te komen.
    Er was belooft dit ik per eind september gebruik kon maken van het "Alles-in-1 plus" pakket.

    Een voordeel of een nadeel voor Ziggo, er is afgelopen week hier in huis glasvezel aan gelegd, ik was niet van plan over te stappen naar KPN, maar daar begint het nu toch op te lijken dat ik dat ga doen.

    O ja, en de helpdesk 0900-1884 is nog steeds niet te bereiken, wacht tijden van meer dan 20 minuten, en ook op emails wordt niet gereageerd.

    Harry
     
  2. Hi!

    Die aanpassingen lopen nog, het hele weekend lopen er zoals al in diverse threads verteld is upgrades. Voor de laastst klant groepen zou dit maandag afgerond zijn. Het is nu zaterdag, maandag is volgens mij pas over 2 dagen.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Bedankt, ik zie maandag wel.

    Harry
     
  4. Betekend dit dan ook dat bij de mensen waar de migratie fout gegaan is dat dat dan ook is opgelost? Ik heb afgelopen week gebeld met de helpdesk en die vetelden mij dat met een 2 tot 3 werkdagen het opgelost moest zijn, maarja...
     
  5. Bij mij is het ook niet geheel goed gegaan.

    Ik heb ook nog niet de beloofde download en upload snelheid.

    Kan wel inmiddels inloggen bij Mijn Ziggo.

    Het zou binnen 1 a 2 weken opgelost zijn volgens Ziggo.
     
  6. Kom op zeg mensen, de hele operatie is nog niet eens officieel afgerond. Heb toch geduld.
     
  7. Ik ben niet boos of geirriteerd hoor, het gaat erom dat het allemaal wel goed komt, maar dat niet alles ineens goed is.

    Waar ik het wel mee eens ben is dat Ziggo wel beter mag communiceren met zijn klanten.
    Ik denk dat je dan veel irritaties wegneemt bij de klanten.
     
  8. Hi!

    Zonder te weten wat er bij jou fout gegaan zou zijn kan ik die vraag niet beantwoorden.

    Je stelt nu de vraag in de trend van : Ik heb een probleem, vertel niet wat, kun jij me vertellen of die met 2-3 werkdagen opgelost is?

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Hi!

    Vermoedelijk als de migratie is afgerond, heb je bericht gehad of probeer je zomaar wat en zie je dat het bij jou nog niet is doorgevoerd. Wat vorrect kan zijn dat is bij duizenden mensen het geval. Het is nog niet afgerond. Dat betekend dat dus niet iedereen over is naar de nieuwe profielen. Ik denk dat je beter kan melden dat het bij jou niet werkt als die migratie compleet is afgerond.

    Bye,
    Raymond.
     
  10. Vermoedelijk als de migratie is afgerond, heb je bericht gehad of probeer je zomaar wat en zie je dat het bij jou nog niet is doorgevoerd. Wat vorrect kan zijn dat is bij duizenden mensen het geval. Het is nog niet afgerond. Dat betekend dat dus niet iedereen over is naar de nieuwe profielen. Ik denk dat je beter kan melden dat het bij jou niet werkt als die migratie compleet is afgerond.



    Ik kan inloggen bij Mijn Ziggo, hier heb ik officieel bericht van gehad,
    dus zou je theoretisch ook je down- en uploadsnelheid verhoogd hebben.

    Maar omdat ik in augustus mijn pakket in alles in 1 plus heb laten omzetten is er schijnbaar iets niet goed gegaan.

    Volgens een Ziggo medewerker die mij een aantal keren uitstekend heeft geholpen blijkt het dat het alles in 1 pakket nog niet in zijn geheel is doorgevoerd is in het klantensysteem.
    Dit moet alsnog gebeuren, daarom moet ik nog 1 a 2 weken geduld hebben.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina