1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Alles in 1 plus

    Ik had eind mei j.l. aangegeven dat ik wilde overstappen naar "Alles-in-1 plus"
    Diverse malen naar de Helpdesk van @Home gebeld, die beloofden van alles,
    eerst was de datum begin juni, toen eind juni en toen eind september.
    Ik ben nu wel overgezet naar Ziggo begin deze week maar het schijnt onmogelijk te zijn om het "Alles-in-1 plus" pakket te leveren.
    De helpdesk 0900-1884 is onbereikbaar en op emails wordt niet gereageerd.

    Wie o wie weet wanneer dat "Alles-in-1 plus" geleverd kan worden?
     
  2. Hi!

    Uit mijn hoofd gaat die om ja, migratie is op dit moment bezig.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Hi!

    Dat heb je nu een aantal keer kenbaar gemaakt. Kennelijk is er bij jou een probleem, met een migratie van 6.5 miljoen klanten kan er iets mis gaan. Dat zal dan gecorrigeerd moeten worden. Neemt niet weg dat het vervelend is maar het zijn wel de uitzonderingen. Wil je je negatieve toon iets temperen. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je nog niet geholpen bent, ik kan me ook voorstellen dat de prioriteit van het oplossen van dit soort dingen pas na de migratie van dit weekend is gelegd. Jij niet, maar ik wel :-)

    Dit zal echt niet zo blijven en dus opgelost worden. Private message me even wat gevens anders dan kan ik dat wellicht bespoedigen voor je.

    Bye,
    Raymond.
     
  4. waarneer is Raalte (postcode 8102) aan de beurt en ook heb in mei alles in 1 plus pakket aangevraagd maar niks meer iets vernomen van ziggo
     
  5. Overgezet???

    Ik kan inmiddels wel gebruik maken van Mijn Ziggo maar heb nog geen bevestiging dat ik overgezet ben (7559 Hengelo) Als ik naar de snelheid kijk zijn ze daar ook zeker nog niet klaar mee..........btje laag voor Alles in 1 plus , toch?

    [​IMG]

    We w88 maar weer rustig af.............:?

    Groet,

    Mazzie
     
  6. De laatste batch postcodes wordt dit weekend overgezet. Ik neem aan dat jij daar ook onder valt ;)
     
  7. Even het modem van de stroom halen (reset) wil nog wel eens helpen om de hogere snelheid door te voeren.
     
  8. Hahahaha thnxs voor de tip............maar gelukkig ben ik al zover dat ik dit soort dingen al standaard uitvoer. :grin:

    Mazzie
     
  9. Ook op 7557JD nog geen mail ontvangen dat ik ben overgezet. Kan ook niet inloggen op Mijn Ziggo met mijn @home hoofdaccount. In mei Alles in extra aangevraagd. De gratis decoder in juli ontvangen. Maar tot op de dag van vandaag nog geen snelheidverhoging.

    Maar factureren dat kunnen die gasten wel. Op mijn factuur van oktober wordt € 24,22 ingehouden voor TV Digitaal Totaal (2) terwijl ik toch duidelijk heb aangegeven (met de registratie kaart) dat ik basis (Z1) wou. Daarboven op werd nog eens € 10 gefactureerd voor de tweede smartcard. In de factuur heet het: TV Digitaal 2e toestel. :evil:

    Kortom administratief gezien loopt het nog steeds stroef daar. Maar wie weet dat het na het weekend wel beter gaat.

     
  10. Hengelo is wel overgezet inmiddels
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina