1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice om te kijken of in het systeem alles nog wel ok staat?

    Mocht je dat nog niet gedaan hebben, stuur me even via een PB je klantnummer, dan kan ik even voor je kijken.
     
  2. Probeer ik net de klantenservice te bereiken, zit ik +- 5 minuten te wachten en dan wordt opeens de verbinding verbroken en krijg ik een in gespreks toon te horen.
    Goede service daar zeg. Bij @Home duurde het dan soms wel 30 minuten, maar dan kreeg je tenminste wel iemand aan de lijn. :?
     
  3. nog niet iedereen is overget, want ik kan nog steeds niet inloggen bij mijn ziggo.......neem aan dat dit in dit weekend gaat gebeuren.
     
  4. Kan nog niet inloggen op mijn Ziggo. Wel de snelheidsverhoging behorende bij Alles in 1 Extra. Volgens een brief moet ik voor 1 november in het nieuwe systeem van Ziggo zitten en kunnen inloggen op mijn Ziggo.
     

  5. Hier nog steeds niets veranderd.
    Waar komt die datum van 1 November nu opeens vandaan ? Of is de definitieve overschakeling voor de verandering weer een maand verschoven ?
    Dat zou dan "pas" de vijfde keer zijn dat er een maand bij komt.

    Ik ga er nog maar even vanuit dat ik dit weekend door Ziggo/@Home eindelijk wordt overgezet zoals weer is toegezegd, in ieder geval wat de snelheid betreft.
     
  6. Hi!

    Administratief is de verhuizing na het weekend afgerond.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Ik heb wel een snelheidsverhoging, maar geen brief en geen Mijn Ziggo dus.
     
  8. Naar mijn weten wordt Groningen dit weekend gemigreerd (moet wel eerlijk zeggen dat ik alle batches met de daarbij behorende postcodes niet helemaal uit mijn hoofd weet). D.w.z. dat jij waarschijnlijk na het weekend van mijn ziggo gebruik kan gaan maken.
     
  9. Zo lang mijn buren nog onder mijn inlogcode staan en ik ook de dubbele producten onder mijn naam heb staan lijken me dit soort uitspraken ook weer kolen op het vuur. Bij mij is de migratie mislukt en ik ben echt niet de enige. Twee weken geleden het verzoek gedaan mijn gegevens te herstellen en tot op de dag van vandaag is er nog niets ondernomen.

    Administratief klopt er bij mij dus ook niets van. Ik voorzie ernstige problemen met mijn factuur op deze manier aangezien ik daar straks gegevens van iemand anders bij op heb staan. Betaal ik straks de belkosten van mij buren?? Hoe dan ook moet het een fluitje van een cent zijn om in ieder geval mijn gegevens te herstellen (dus aan te passen naar wat het moet zijn) en voor mijn buren een nieuw klantnummer en account te maken.

    Verder zitten mij buren NIET in jullie systeem!!! Die zijn dus niet mee-gemigreerd van @home naar Ziggo!!! (Kan ook niet want alle gegevens zij bij volkomen ten onrechte ondergedrukt).
     
  10. Ik heb de brief zelfs 4 keer ontvangen voorzien van Ziggo logo in de 4 Ziggo kleuren op dezelfde dag. Hoezo kostenbesparing.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina