1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadat ik afgelopen zondag/maandag administratief ben overgezet naar Ziggo.. krijgen we vandaag een brief binnen dat de komende 3 dagen het kabelnetwerk gemoderniseerd gaat worden.

    Ik d8 dat Ziggo die modernisatie van het kabelnetwerk al achter de rug zou moeten hebben als ik me berichten in het verleden kan herinneren.

    Modernisering postcodegebieg 4793. 1okt - 3okt.
     
  2. Hi!

    Dat proces is niet eenmalig maar een ongoing event. Dus ook in de toekomst zal dat gebeuren, en volgend jaar en ...

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Zie het aub niet als een aanval, zo was het geenzins bedoelt. Dat er bij mij iets mis was gegaan en dat men dus nu hermigreert is alleen maar positief, het is alleen als klant lastig te beoordelen wat jullie doen als hierover niet wordt bericht. Dank dus voor bovenstaande informatie.
     
  4. Ik zag jouw post ook helemaal niet als een aanval hoor :pompom:
     
  5. Ja ok.. maar je kan toch wel zien dat dit groter onderhoud is dan normaal..
    want bij @home was het weleens een middagje of 1 nachtje dat er onderhoud was... maar nooit 3 dagen achter elkaar.

    Maarja hopelijk kunnen we er over een tijdje gebruik van maken.. als Ziggo eens onverwacht een nieuwe dienst tevoorschijn tovert ofzo
     
  6. Hi!

    Er staan nieuwe diensten op stapel, maar je kunt je ook voorstellen dat het samenvoegen van 3 grote netwerken ook meer aanpassingen vergt dan normaal gesproken het geval zou zijn. Ook dat is nu vollop in beweging.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Ik neem aan dat Ziggo ook alle hardware een beetje hetzelfde wilt hebben in het netwerk.. Kan me voorstellen dat in de oude situatie nogal veel verschillende hardware werd gebruikt. Als ze nu zouden omschakelen naar het hele netwerk dezelfde hardware... dan is het in de toekomst voor de monteurs natuurlijk ook makkelijker kan ik me voorstellen.

    Dus ik ga er vanuit dat het zulke veranderingen zullen zijn.:)


    Is er mss bij de Ziggo medewerkers al wat bekend van een snelheidsverhoging..? Want ze zouden er dit jaar toch nog 1 krijgen.. Maarja dat zullen jullie ons vast nog niet willen vertellen :wink:
     
  8. Eindelijk iemand van de helpdesk aan de telefoon gehad.. duurde maar 14 minuten voordat ik iemand had:wink:
    Vroeger had ik analoge tv via @home en die stond op mijn vriendin haar naam. Een tijdje geleden alles omlaten zetten naar een alles in 1 extra en dit op mijn naam laten doen aangezien internet en telefonie ook op mijn naam stonden. Nu is er blijkbaar iets verkeerd gegaan want de analoge tv van mijn vriendin was wel gemigreerd (terwijl deze als het goed is niet meer bestond) en de rest was niet gemigreerd(en dat had dus allemaal wel gemoeten aangezien dit het alles in 1 extra pakket is) De melding is nu doorgegeven en als het goed is wordt het binnen een paar dagen opgelost. We blijven het in de gaten houden.. btw op de mail heb ik ook nog nooit bericht terug gehad!!
     
  9. Dit wordt helaas ons ook pas vrij laat verteld, waarschijnlijk mede om te vroege communicatie zoals dit tegen te gaan :wink:

    Alleen van Gradus Vos zijn er wat persberichten geweest, maar allen zonder datums...

    Maar ik hoop snel, extra snelheid is altijd leuk! :lol:
     
  10. Unknown, ik kan melden dat ik vandaag weer kan inloggen. Echter de mijn gegevens zijn nog steeds niet juist. Nog steeds ook de gegevens en producten van mijn buren. Mijn telefoniepakket staat volkomen op de naam van mijn buren (via automatische incasso via rekening van mij buren!!) en ik heb allerlei dubbele producten en mijn gegevens kloppen niet. Dit wordt wat als ik de eerstvolgende incasso van Ziggo krijg! Die gaat volkomen mis. Daarnaast is het erg slordig dat na hermigratie nog steeds de gegevens niet goed zijn. Postcodegebied 7681.

    Wie kan me nu eindelijk eens helpen!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina