1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. overzetten zonder bericht van ziggo

    wat is je postcode?

    Sinds vandaag krijg ik bij het aanklikken van "Mijn Producten" krijg ik geen foutmelding meer maar het overzicht van de producten.
    Bij "Klantenservice" word ik niet meer doorverwezen naar @Home.
    Ook verschijnt nu op de Ziggo pagina het rekeningenoverzicht.
    Het lijkt erop dat ik inmiddels ben overgezet naar Ziggo zonder enig bericht daarvan te hebben ontvangen.
    Een eerder aan de helpdesk gestelde vraag over het gratis bellen met overige Ziggo klanten leverde alleen een ontvangstebevestiging op.
    Zou dit gratis bellen nu ook van kracht geworden zijn, of ben ik nu iets te optimistisch.
    Wat zijn de ervaringen van reeds eerder "overgezette" @Homers"?
     
  2. Ook ik ben overgezet... En heb er ook vandaag al een berichtje van ontvangen per mail.

    Postcodegebied: 4793
     
  3. 8043dz
     
  4. Staat in dat mailtje ook dat het onderling gratis bellen is ingegaan?

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  5. Nee.. alleen dat ik nu gebruik kan maken van Mijn Ziggo... en dat medio oktober ook de facturen beschikbaar werden via Ziggo.

    Zelf hebben wij ook onbeperkt 24uur bellen voor 10,- per maand.. dus aan dat onderling gratis bellen hadden wij toch al niks:)
     
  6. Wel wijzer, maar niet gelukkiger geworden......

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  7. Vorige week donderdag al een mail naar Ziggo gestuurd maar nog steeds geen antwoord.
    Bel je de helpdesk krijg je te horen dat het te druk is en wordt de verbinding verbroken..... wie oh wie helpt!!!!
     
  8. Heb een brief ontvangen van Ziggo dat ik gebruik kan maken van "Mijn Ziggo", maar dat ik hiervoor een nieuw account aan moet maken. Dit heb ik gedaan en kon daarmee inloggen.
    Alleen krijg ik vandaag opeens weer de volgende melding te zien:
    Code:
           Je kunt nog geen gebruik maken van Mijn Ziggo.
          [URL="http://www.home.nl/mijnhome/"]Naar Mijn @Home[/URL] 
       
      
    
    Blijkbaar gaat er weer iets mis bij Ziggo :?
     
  9. Ik ben al een week over, echter zij bij mij de gegevens nog steeds niet goed (ik heb ook de gegevens van mijn buren). Vanaf dat ik 'over' ben al aangegeven aan Ziggo, de volgende dag nog een keer en donderdag via de webcare. Nog steeds is er niets aan gedaan.

    Hier wordt ik dus even minder vrolijk van!

    Correctie, ik krijg nu deze melding:
    Je kunt nog geen gebruik maken van Mijn Ziggo.
    Naar Mijn @Home

    Het wordt steeds vreemder, vorige week kon ik in ieder geval nog inloggen. Is er iets fout gegaan met de migratie in postcodegebied 7681 ??

    Dit krijg ik bij beschikbaarheid producten, maar ik heb toch echt al internet, telefonie en digitale televisie:
    Nog even niet

    Wij kunnen onze producten (nog) niet leveren in het gebied waar je woont. Ga naar onze Klantenservice om contact op te nemen voor meer informatie of om je te laten terugbellen door 1 van onze medewerkers.
    Nieuwbouwhuis

    Wil je een nieuwe kabelaansluiting aanvragen als je bijvoorbeeld gaat verhuizen naar een nieuwbouwhuis of je bestaande aansluiting wijzigen? Dan kun je dat regelen via aansluitingen.nl.
    Naar Klantenservice
     
  10. @Ziggofan

    Vele duizenden @home klanten zijn/worden vanuit het oude @home systeem naar het nieuwe 'Ziggo systeem' gemigreerd. Dit is een grote operatie waar (helaas) af en toe wat fout kan gaan. Zo zijn er inderdaad een aantal klanten die niet of half gemigreerd zijn, terwijl ze wel gemigreerd hadden moeten worden. Of abonnementen die niet goed worden doorgezet.

    In principe is dit alleen een systeemtechnisch probleem en zou dit niet ten nadelen moeten werken van de geleverde diensten. Ik weet dat het data migratie team al deze fouten nauwkeurig in de gaten houdt en a.s.a.p. recht zal zetten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina