1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Adres met toevoeging

    Het was mij opgevallen dat als je op de Ziggo site kijkt naar de beschikbaarheid veel adressen met een toevoeging zoals A of B niet worden herkend. Hopelijk gaat het niet met al die adressen verkeerd.
     
  2. lol lam hopelijk wordt dat gefixed voor je ;>
     
  3. Ik heb al twee keer gebeld, maar ook vandaag is er nog niets aangepast.... ondanks de belofte dat men dit met spoed zo oplossen.
     
  4. Uit mijn ervaring gebeurt er niks tot je geholpen wordt door webcare ;>.
    ik heb 1 half jaar lang gebeld en daarnaar pas is er eindelijk verandering in de zaak gekomen.
     
  5. 1. Ik ben als oud @home gebruiker omgezet naar ziggo.
    Echter kan ik alleen @home emailadressen aanmaken.

    Weet iemand of dit klopt, ik had namelijk verwacht dat ik nu ook een @ziggo.nl adres aan kon maken.

    2. Tevens nog een ander vraagje,

    2 mensen uit de familie hoefden geen nieuwe gebruikersnaam te kiezen voor het inloggen in "mijn ziggo". Ik moest van ziggo een nieuwe kiezen.
    Heeft dit te maken met dat een multikabel of casema klant dezelfde gebruikersnaam als mij had?

    3. En nog een laatste vraagje, weet iemand dit:
    Als ik inlog met mijn nieuwe account en naar de producten wil gaan die ik heb krijg ik:

    Een of meer verplichte velden zijn niet of onjuist ingevuld!

    • Het ophalen van de producten is mislukt.
    Gr. Kees.
     
  6. 1) Jep, klopt. Zo kunnen de oud-Multikabel klanten alleen nog maar quicknet/multiweb e-mail adressen aanmaken. En oud @home klanten dus alleen maar @home e-mail adressen.

    2) Dit heeft er dan inderdaad mee te maken dat iemand anders hetzelfde voorste gedeelte van het e-mail adres heeft, maar dan bijvoorbeeld met @quicknet.nl erachter.

    3) Als je al helemaal gemigreerd bent, is dit waarschijnlijk een tijdelijk iets. Hou het even in de gaten.

     
  7. 1. Ziggo adressen kunnen pas worden aangemaakt als iedereen is overgezet. Dit om iedereen een eerlijke kans te geven om een ziggo adres te bemachtigen.

    2. Ja, dat heeft er inderdaad mee te maken, ik moest ook een nieuw account aanmaken omdat mijn naam al in gebruik is bij een oud Multikabel/Casema gebruiker.

    3. Deze foutmelding krijg ik ook, lijkt erop dat de producten nog niet aan het Mijn Ziggo account zijn gekoppeld.
     
  8. Afgelopen maandag heeft iedereen hier in de buurt de mail van Ziggo gehad met daarin de melding dat ze gemigreerd waren. o.a. 7545AZ hier direct om de hoek. Ikzelf, 7545AK heb tot op heden nog niets ontvangen. kan ook nog steeds niet inloggen op mijn Ziggo en mijn snelheid is nog steeds niet aangepast. Ik heb ondertussen een bericht via het contact formulier naar de helpdesk gedaan, maar daar zijn helaas mijn ervaringen ook niet altijd al te positief over... Zijn er hier meer mensen in Enschede in mijn postcode gebied die hetzelfde probleem hebben??
     
  9. hallo allemaal,

    weet iemand mischien waneer postcode 8723 over gaat van home naar ziggo?
    ik heb al vele keren alles in 1 aangevraagt, kon nooit,
    in maand oktober wel, is mij verteld door een medeweker van ziggo.

    maar mijn volgende vraag is eigenlijk, geld dan de actie nog wel
    dat je een gratis decoder krijgt
     
  10. update:

    Sinds vandaag krijg ik bij het aanklikken van "Mijn Producten" krijg ik geen foutmelding meer maar het overzicht van de producten.
    Bij "Klantenservice" word ik niet meer doorverwezen naar @Home.
    Ook verschijnt nu op de Ziggo pagina het rekeningenoverzicht.
    Het lijkt erop dat ik inmiddels ben overgezet naar Ziggo zonder enig bericht daarvan te hebben ontvangen.
    Een eerder aan de helpdesk gestelde vraag over het gratis bellen met overige Ziggo klanten leverde alleen een ontvangstebevestiging op.
    Zou dit gratis bellen nu ook van kracht geworden zijn, of ben ik nu iets te optimistisch.
    Wat zijn de ervaringen van reeds eerder "overgezette" @Homers"?

    Vr. gr.
    Internetter.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina