1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben ook over en heb inmiddels de email met klantnummer ontvangen. postcode 7577 Inloggen bij mijn Ziggo gaf geen probleem.
     
  2. ook ik ben overgezet naar ziggo. maar ik kan mijn secundaire emailadressen niet beheren ook komt er een foutmelding als ik kijk bij mijn producten. en kan ik niet bij de webspace komen.

    wat mij verder ook opvalt is dat ik maar meer met 1 account de secundaire e-mail en webspace kan beheren. dit kon bij @home mer meerdere ik had dus 2 accounts voor mijn@home dit kan nu niet meer bij ziggo waarom??

    ook de dubbel snelheid van het internet voor allesin1plus is niet doorgevoert (ik had @home voordeelbundel en heb toendertijd een brief van ziggo gekregen dat dit over ging naar allesin1plus)
     
  3. Met je hoofdaccount kun je de webspace beheren en kun je secundaire email-adressen aanmaken en verwijderen. Wil je die secundaire email-adressen zelf beheren (spamfilter/doorsturen e.d.) moet je met dat email-adres inloggen. Dan kun je dus alleen dàt emailadres beheren. De algemene dingen moet je dus met het hoofd-account doen.

    (dit geldt als alles werkt, en misschien is bij jou nog niet alles klaar)
     
  4. de secundaire adressen en webspace kan ik ook niet beheren met het hooftaccount. en eerder bij @home kun ik met 1 van de secunaire hooft accounds ook alles behren er waren als het ware twee hooftaccounds en nu kan dit niet meer. ik zie dit graag weer terug.


    ik wacht nog wel een paar dagen voordat ik ga bellen of mailen misschien komt alles vanzelf wel weer in orde
     
  5. hoe kom ik bij webcare? via msn? Bij mij is de migratie volkomen verkeerd gelopen....
     
  6. Webcare

    support@home.nl met als onderwerp Webcare.

    Wat is er volkomen verkeerd gelopen ? Tot nu toe lijkt het allemaal aardig goed te gaan.
     
  7. leuk dikke snelheid inzaking kwa download en upload -,-.
    het moet niet gekker worden ;|
     
  8. Ja, ja. Ook ik (7553 H'lo) ben gisteren administratief overgezet met behoud van m'n originele account. Moet nog steeds naar home.nl voor m'n faktuurgegevens, voor de rest kun je geen ruk op ziggo.nl. Heb gelukkig geen 'alles in 1' waarbij van alles mis kan gaan, dus alles dut 't nog...

    Gert.
     
  9. moet dan ook wel capiciteit probleem zijn nu komen ze er gewoon niet onderuit bij ziggo.
    ook omdat in mijn gebied is omgezet dat mensen wel snelheid verhoging krijgen die ziggo in mijn gebied gewoon niet aan kan blijkbaar.
     
  10. Het account van mijn buren en mijn account is samengevoegd tot 1 account met dubbele diensten (2x internet, 2x telefonie, 2x digitale tv). Ik kan wel inloggen op Mijn Ziggo, maar krijg deels de gegevens van mijn buren te zien. Allemaal omdat we EN nagenoeg dezelfde achternaam hebben EN omdat mijn buren nagenoeg hetzelfde adres hebben alleen dan het huisnummer de toevoeging A.

    Mijn buren bestaan niet meer bij Ziggo en bij mij klopt er geen hol van. Vanavond heb ik nogmaals gebeld en men zou het met spoed aanpassen (maar dat werd me gisteren ook al toegezegd dat het vandaag hersteld zou worden en dat ik teruggebeld zou worden, mooi niet...)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina