1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door vinnie-terranova, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. "De voormalige klanten van @Home en Orange-Cable worden deze maand door Ziggo overgezet naar nieuwe systemen. Dit kan zorgen voor vertragingen in bestellingen en leveringen en bij de klantenservice. Dat meldt Coax, de belangenvereniging voor kabelconsumenten die geregeld overlegt met ziggo............................."


    Lees het artikel verder op: http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=90484
     
  2. Goed dat ik het weet!
    Over dat solliciteren van jou, ik denk dat 90% van de zaken bij Ziggo gewoon goed gaat, maar van die mensen hoor je uiteraard niets. ;-)
    Er wordt deze maand weer een heel grote verandering doorgevoerd, (zie: http://www.coax.nl/, en dan scrollen naar het bericht: "Verhuizing @Home en ex-Orange klanten Ziggo in september van start" ), dus dat kan haast niet zonder problemen verlopen.
     
  3. Geinig, ik wist niet eens dat Orange-Cable ook naar Ziggo gingen.

    Ik vond 't in eerste instantie al een apart bericht, omdat Orange 2 jaar geleden nog Wannadoo was, en sinds een paar maanden Online heet. (sinds die nieuwe naam ben ik trouwens een week Offline geweest, maar dat had meer met mijn modem te maken)

    Maar goed, vanaf deze zin werd 't duidelijker:
    De (140.000) vroegere
    kabelinternet klanten van Orange-Cable zullen gemigreerd worden naar Ziggo, daarvoor zullen de modems op afstand voorzien worden van nieuwe profielen en zullen de mail-gegevens overgezet worden van France-Telecom naar Ziggo servers. De Orange klanten zullen hierna op de Ziggo servers moeten inloggen.

    En inderdaad, ik denk dat van die 140.000 maximaal zo'n 40.000 zonder contact met Ziggo kunnen migreren.
     
  4. hmmmm had niemand verw8 eigenlijk denk ik.
    @home zelf heeft al extreem veel klanten dus idee dat nog lang gaat duren zelfs zelfs met paar orange cable klanten ;>
     
  5. Ik ga op 17 september van @home naar Ziggo!

    Ik heb zojuist Ziggo aan de lijn gehad voor het aanvragen van het HD-pakket (toevoegen aan mijn smart-card). Werkt meteen!

    Ook maar even navraag gedaan wanneer mijn postcode (6043 Roermond) wordt omgezet van @Home naar Ziggo.
    Ik zit in de éérste groep: 17 september
    Groep 2 een week later (24 sept) en 8 oktober groep 3.

    We laten ons dus verrassen....
     
  6. is er ook een overzicht van welke postcodes wanneer zijn??
     
  7. Hmm... je info lijkt mij niet echt te kloppen.. Ziggo heeft naar buiten gecommuniceerd dat het in 4 Stappen gebeurd en niet in 3.
    En ook zou het overzetten in de weekenden gebeuren en niet doordeweeks..

    13-Sept Groep 1
    20-Sept Groep 2
    27-Sept Groep 3
    04-Okt Groep 4

     
  8. En nog steeds deze vraag:

    Is er ook een overzicht van welke postcodes wanneer zijn??
     
  9. Bij ziggo vast wel.. maar niet beschikbaar voor ons als klant.
    Als het goed is ontvangen we op tijd bericht van @home/Ziggo voordat we worden omgezet..
     
  10. ik stel voor dat als iemand overgezet wordt mail ontvangt.
    hier te melden bv overijsel / enschede.

    zou je dan ook beetje idee hebben groot gedeelte per keer wordt omgezet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina