1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

steeds kleine onderbrekingen? TV/INTERNET/TELEFOON

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door TRaSH, 1 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 16 september 2008
    Monteur heeft probleem geconstateerd in hoofdkast, hier was de naversterker niet meer goed.
    Daarna op elke achterliggende versterkers 1 uur gemeten maar niks meer geconstateerd.

    22 september 2008
    helpdesk gebeld, Probleem voorgelegd =>
    problemen zijn nog steeds aanwezig,
    telefoon die wegvalt, ineens alles zwart voor 1 seconde en dan gaat alles gewoon weer verder,
    storing komt voor op alle zenders,
    Decoder geeft soms E48 melding,
    analoog krijg je stoor strepen over het beeld.
    Internet valt zelfs enkele secondes uit.
    afspraak gemaakt voor 26 september 2008.

    op het moment dat er een TV storing komt zie ik bv in newsleecher ook de snelheids grafiek in 1x zakken naar 0,
    als er weer beeld is zie je newsleecher weer connecten naar de servers.
     
  2. Hmm, dat is een verrekt lastig te vinden probleem zo'n storing.

    De monteur moet maar net het probleem kunnen zien als het optreedt en omdat het zo kort duurt is het foutzoeken enorm moeilijk. Vaak is het een kwestie van 'op goed geluk' stuk voor stuk componenten vervangen en hopen dat de juiste gevonden werd. Je kunt beter iets hebben wat echt stuk blijft... :?
     
  3. Ik heb geen internet en telefoon van Ziggo, maar ik heb wel DTV en zelfs zie ik het dat er een storing is bij Ziggo, vanmorgen ook met het RTL nieuws. Steeds blijft het beeld even hangen en dat is de laatste tijd wel erg veel.

    Erg jammer dat de grootste kabelbedrijf van Nederland er tot op heden nog niets aan gedaan heb, want dit speelt echter al langer.
     
  4. 26 september 2008

    Monteur geweest heeft van alles en nog wat in huis door gemeten,
    en kwam tot conclusie dat het niet aan de huisinstallatie lag.
    Maar dat hadden de andere monteurs ook al geconstateerd.
    Nu schijnt het toch een probleem in de wijkkast te wezen omdat meerdere mensen bij ons in de buurt er last van hebben.
    goh dat had de andere monteur ook al gezegd.
    Nu moet er weer een andere afdeling komen om te kijken of ze iets in de wijkkast kunnen vinden.
    Als het goed is krijg ik bericht hier over als ze iets gedaan hebben.
     
  5. 29 September

    Monteur geweest,
    en heeft iets(dacht dat hij het over een versterker had) in de wijkkast vervangen.
    hiermee zouden de problemen opgelost zijn.
    naja we gaan het bekijken.
    nog niet veel tv gekeken om te testen en ook niet extreem gedownload.
     
  6. nou sinds de monteur vorige week iets in de wijkkast heeft vervangen lijkt in iedergeval bij mij het probleem opgelost te zijn.
    binnenkort bij de buren vragen of het daar ook opgelost is nu.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina